4 розкішних тревел-тренди
Деякі тенденції розвиваються і допомагають формувати майбутнє подорожей

Тренди у сфері подорожей / Фото: Pixabay
Попит на розкішні подорожі зростає, заявив Рафат Алі, генеральний директор і засновник сайту туристичних новин Skift. Справа не лише в тому, що все більше людей можуть дозволити собі розкіш, сказав він. Йдеться про те, що все більше людей обирають подорожі як форму самовираження та особистісного зростання. Міленіали і представники покоління Z є рушіями цих змін, ставлячи враження на перше місце.
Індустрія розкішної гостинності ще ніколи не мала таких сильних позицій, щоб задовольнити зростаючий апетит до вишуканих і неповторних вражень від подорожей, сказала Аманда Фрейзер, президент відділу стандартів і рейтингів Forbes Travel Guide. Зважаючи на те, що якість здоров'я залишається ключовим компонентом визначення розкоші для сучасного мандрівника, ми з нетерпінням чекаємо на майбутні роки і на те, куди ця культурна зміна рухатиме індустрію.
Ось інші основні тенденції, які були виявлені на Саміті в Resorts World Las Vegas:
Хороше самопочуття тут, щоб залишитися
З часів пандемії в подорожах приділяється велика увага здоров'ю, але це більше, ніж просто мода - це назавжди змінило те, як люди думають про подорожі. Те, що починалося як спа-салони, фітнес і відпочинок на свіжому повітрі в подорожах, перетворилося на повноцінні брендові готелі, оздоровчі курорти, велнес-рекреації та туристичних партнерів, які просувають велнес як основну цінність бренду, якщо не весь сенс свого існування, сказала експерт з велнесу та гостинності Міа Кірікос, президент компанії Kyricos & Associates LLC.
Але наступним у велнес-просторі буде довголіття - Кірікос назвала його "модним словом велнесу 2024 року".
Подорожі довголіття - це майбутній тренд, підтвердив Чіп Конлі, засновник і генеральний директор Modern Elder Academy. За словами Конлі, зацікавленість у досягненні довшої тривалості життя змусила викладача MEA Дена Бюттнера знайти Blue Zones, лідера у дослідженні довголіття, який вивчає місця, де люди живуть надзвичайно довге і щасливе життя. Частково це стало настільки успішним, що про нього зняли документальний фільм на Netflix, тому що нам усім цікаво, як прожити довше, здоровіше, щасливіше і глибше життя.
Одним із закладів, що включає довголіття у свій асортимент, є чотиризірковий велнес-курорт Carillon Miami Wellness Resort, який постійно пропонує інноваційні велнес-пропозиції. Carillon проводить два ретрити, присвячені довголіттю, у партнерстві з The Biostation, антивіковим та оздоровчим центром Південної Флориди. "Оздоровимося разом" надає комплексні послуги, спрямовані на омолодження, і спирається на досягнення в галузі досліджень довголіття. Під час ретриту "Оптимальне здоров'я разом" друзі або партнери проходять понад 100 оцінок біомаркерів, внутрішньовенну поживну терапію, щоденні групові заняття фітнесом, спа-процедури та багато іншого.
Зростання кількості самостійних подорожей
Самотність - це одна з найбільших криз у світі, яка розвивається найшвидше, - сказав Алі. Він вказав на дані перепису населення США 2023 року, згідно з якими більше чверті всіх американських домогосподарств складаються з однієї людини - це найвищий показник в історії країни. Це означає, що для розкішних подорожей ми побачимо збільшення кількості індивідуальних подорожей як способу спілкування з людьми, сказав Алі.
Круїзи користуються цією можливістю і створюють пропозиції для одиноких мандрівників. Crystal просуває "Sail Solo in Style", де берегові екскурсії під керівництвом Abercrombie & Kent розроблені спеціально для одиноких шукачів пригод.
Готелі також не відстають від цієї тенденції. Grand Velas Riviera Maya, чотиризірковий курорт у Мексиці, що працює за системою "все включено", дебютував з пропозицією Solo Travelers Experience. Пакет для одного включає дегустацію мексиканського алкоголю, дегустацію меду з бджолиного заповідника готелю та масаж "Бакал" (місцева процедура з використанням кукурудзяних качанів). Він також включає одноденну поїздку в Тулум, щоб відвідати сеноте і поплавати з морськими черепахами.
Бізнес-подорожі нарешті відновлюються
Бізнес-подорожі переживають бум, і не схоже, що він зупиниться найближчим часом. Згідно зі звітом Глобальної асоціації ділових подорожей, очікується, що глобальні витрати на ділові поїздки досягнуть допандемічного рівня в 1,4 трильйона доларів у 2024 році, а до 2027 року зростуть до майже 1,8 трильйона доларів.
Ми прогнозуємо, що у 2024 році бізнес-мандрівники/групові мандрівники становитимуть значний сегмент ринку, – сказала Джерелл Гордан, директор з продажу та організації спеціальних заходів у Resorts World Las Vegas. Гордан зазначила, що кількість ділових мандрівників продовжує зростати з року в рік, і що RWLV заброньовано до 2029 року для проведення конференцій.
Ще однією тенденцією серед тих, хто вирушає в дорогу по роботі, є подорожі з метою відпочинку (поєднання бізнесу та дозвілля). За даними GBTA, 62% ділових мандрівників кажуть, що вони подорожують більше, ніж у 2019 році, а 42% додають до своїх ділових поїздок додаткові дні відпочинку. І 79% цих мандрівників зупиняються в одному і тому ж готелі під час ділової та туристичної частин своєї подорожі.
Попит стимулює зростання малих міст
Після пандемії мандрівники потягнулися до далеких країн, про які вони мріяли під час карантину. За даними Всесвітньої туристичної організації ООН, у 2023 році близько 1,3 мільярда туристів здійснили міжнародні подорожі, що значно більше, ніж 960 мільйонів у 2022 році, тобто більш ніж удвічі більше, ніж у 2020 та 2021 роках, коли була пандемія.
У 2024 році вони, ймовірно, залишаться ближче до дому. У США спостерігається зростання кількості подорожей у менших містах, які докладають зусиль, щоб прийняти цей наплив. Наприклад, Тампа, місто в США, переживає відродження завдяки оновленому району Уотер-стріт, де з'явилися нові готелі, такі як The Tampa EDITION, шикарне місце з одним із найпопулярніших ресторанів міста, Lilac від шеф-кухаря Джона Фрейзера, та JW Marriott Tampa Water Street, 27-поверховий готель на набережній з найвищим у місті баром на даху. Крім того, у червні завершилася наймасштабніша реконструкція конференц-центру Тампа, а міжнародний аеропорт Тампа, який постійно оновлюється з 2012 року, цього року розпочне будівництво нового терміналу на 16 виходів на міжнародні та внутрішні рейси.
Нещодавно ми розповідали, які історичні місця в Норвегії варто відвідати.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!