Клієнти Ощадбанку повинні пройти процедуру ідентифікації для зняття встановлених банком лімітів
Процедура ідентифікації відбуватиметься через відеодзвінок
Клієнти Ощадбанку повинні пройти процедуру ідентифікації для зняття встановлених банком лімітів
Клієнтам Ощадбанку для зняття встановлених банком лімітів необхідно пройти процедуру ідентифікації. Як це зробити – розповів омбудсмен Дмитро Лубінець.
Деталі
Її проводить банк через контакт-центр для клієнтів, яким встановили обмеження та які з об’єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення банку.
Процедура ідентифікації відбуватиметься через відеодзвінок. Для реєстрації на процедуру ідентифікації необхідно перейти за посиланням та обрати дату та час відеодзвінка.
Після цього на мобільний номер телефону надійде повідомлення з детальними інструкціями від банку. У разі неможливості зареєструватися на процедуру ідентифікації, ви можете звернутись до Офісу Омбудсмана.
Раніше ми писали, що Ощадбанк запустив програму пільгового кредитування для бізнесу ветеранів.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!