В Держпродспоживслужбі розповіли про правила обслуговування населення в хімчистках
Уважність замовника і виконавця послуг при прийманні речей у хімчистку мінімізує вірогідність виникнення неприємних ситуацій
Фото: pexels.com
В Держпродспоживслужбі нагадали, що Правилами побутового обслуговування населення передбачено, що під час приймання виробу до хімічного чищення виконавець оглядає кожний виріб у присутності споживача для визначення можливості його обробки, встановлення ступеня зносу, виявлення наявних дефектів (плям), що не видаляються під час хімічного чищення тощо.
Деталі
Виконавець зобов’язаний:
- попередити споживача про можливу усадку виробу і проявлення після обробки прихованих дефектів;
- відпороти фурнітуру та матеріали оздоблення, якщо виникають сумніви щодо збереження їх якості після обробки;
- проводити маркування виробу шляхом нанесення (прикріплення) позначки.
Приймаючи річ в хімчистку, суб’єкт господарювання зобов'язаний видати документ — квитанцію, яка є Вашим договором з підприємством побутового обслуговування. При оформленні замовлення замовник своїм підписом підтверджує згоду щодо вартості виробу, відсотку зносу, виду обробки, наявних дефектів, а також ознайомлення його про можливість проявлення прихованих дефектів та усадки виробу після обробки.
Раніше ми писали про те, що з тимчасово окупованої території на підконтрольну територію повернули 17-річного хлопця.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!