RU UA
1

В Держпродспоживслужбі розповіли про правила обслуговування населення в хімчистках

Суспільство 18:31 - 16 травня 2024

Уважність замовника і виконавця послуг при прийманні речей у хімчистку мінімізує вірогідність виникнення неприємних ситуацій

В Держпродспоживслужбі розповіли про правила обслуговування населення в хімчистках

Фото: pexels.com

В Держпродспоживслужбі нагадали, що Правилами побутового обслуговування населення передбачено, що під час приймання виробу до хімічного чищення виконавець оглядає кожний виріб у присутності споживача для визначення можливості його обробки, встановлення ступеня зносу, виявлення наявних дефектів (плям), що не видаляються під час хімічного чищення тощо.

Деталі

Виконавець зобов’язаний:

  • попередити споживача про можливу усадку виробу і проявлення після обробки прихованих дефектів;
  • відпороти фурнітуру та матеріали оздоблення, якщо виникають сумніви щодо збереження їх якості після обробки;
  • проводити маркування виробу шляхом нанесення (прикріплення) позначки.

Приймаючи річ в хімчистку, суб’єкт господарювання зобов'язаний видати документ — квитанцію, яка є Вашим договором з підприємством побутового обслуговування. При оформленні замовлення замовник своїм підписом підтверджує згоду щодо вартості виробу, відсотку зносу, виду обробки, наявних дефектів, а також ознайомлення його про можливість проявлення прихованих дефектів та усадки виробу після обробки.

Раніше ми писали про те, що з тимчасово окупованої території на підконтрольну територію повернули 17-річного хлопця.

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин