У МОУ відповіли на популярні запитання про додаток Резерв+
Додаток викликав шквал запитань від військовозобов'язаних, які зіткнулися з помилками системи

У МОУ представили відповіді на найпоширеніші запитання користувачів застосунку Резерв+ / Фото: Колаж meta.ua
Заступниця міністра оборони України Катерина Черногоренко, яка відповідає за цифровий розвиток відомства та його трансформацію в цій галузі, відповіла на низку популярних запитань щодо застосунку Резерв+.
Деталі
На платформу надійшли скарги від користувачів, які після оновлення даних з подивом виявили, що перебувають у розшуку поліції.
Також деякі військовозобов'язані зіткнулися з проблемою авторизації в застосунку через систему Bank ID. Представник Міноборони стверджує, що розібрати вже вдалося понад 4 тисячі проблемних моментів.
Вона звернула увагу військовослужбовців, що їм оновлювати дані не потрібно, адже їх уже взяли на військовий облік, тож жодних порушень у них бути не може.
Якщо ви все ж завантажили застосунок і побачили статус "в розшуку", це означає, що ТЦК не встиг оцифрувати ваші дані
Черногоренко запропонувала навідатися до територіального центру комплектування, щоб надати його співробітникам документи, яких бракує.
Користувачі, які не змогли увійти в застосунок Резерв+ і перебувають за кордоном України, мають зачекати, оскільки це питання вже вирішується.
У найближчі дні застосунок буде доступним, як на Android, так і на iOS. І всі встигнуть оновити дані до 16 липня
Заступниця міністра запевнила, що жінкам, які не належать до військовозобов'язаних, встановлювати програму немає потреби.
Якщо в системі є помилки або неточності, то повідомляти про них Черногоренко рекомендувала в службу підтримки через Viber.
Раніше Мінстратегпром розширив критерії для бронювання працівників ОПК.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!