ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Міноборони України запустило соціальну рекламну кампанію "Будь собою"

Суспільство 16:32 - 12 червня 2024

У рамках кампанії громадяни можуть долучитися до ЗСУ, обравши вакансію на сайті army.gov.ua або відвідавши рекрутингові центри для отримання консультацій

Міноборони України запустило соціальну рекламну кампанію "Будь собою"

Міноборони України запустило соціальну рекламну кампанію "Будь собою"/Фото: uazmi

Міністерство оборони України запустило соціальну рекламну кампанію "Будь собою", ініціатива спрямована на залучення українців до лав Збройних сил України, у ній наголошується на важливості особистого внеску кожного громадянина в гарантування національної безпеки й оборони країни.

  • Ухилянтам відмовлятимуть у наданні держпослуг — Малюська

Деталі

Як повідомляє пресслужба відомства, у рамках кампанії громадяни можуть долучитися до ЗСУ, обравши вакансію на сайті army.gov.ua або відвідавши рекрутингові центри для отримання консультацій.

Ми переконані в унікальності кожного українця та здатності зробити свій внесок у захист Батьківщини. Нас уже підтримав бізнес. Інформаційні плакати з QR-кодом, відсканувавши який можна швидко перейти за посиланням й отримати всю інформацію про вступ до лав Сил оборони України, розмістили сотні компаній та організацій на своїх торгових точках, — йдеться в повідомленні.

Міністерство оборони закликає всіх небайдужих громадян, бізнеси та організації долучатися до кампанії "Будь собою", допомогти в поширенні інформації та підтримати українських військових.

Разом ми зможемо зробити вагомий внесок у безпеку та стабільність нашої держави, — додали у відомстві.

Нагадаємо, що у застосунку "Резерв+" з'явиться Qr-код 18 червня, — Міноборони.

Джерело: Міноборони

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин