Міноборони України запустило соціальну рекламну кампанію "Будь собою"
У рамках кампанії громадяни можуть долучитися до ЗСУ, обравши вакансію на сайті army.gov.ua або відвідавши рекрутингові центри для отримання консультацій

Міноборони України запустило соціальну рекламну кампанію "Будь собою"/Фото: uazmi
Міністерство оборони України запустило соціальну рекламну кампанію "Будь собою", ініціатива спрямована на залучення українців до лав Збройних сил України, у ній наголошується на важливості особистого внеску кожного громадянина в гарантування національної безпеки й оборони країни.
- Ухилянтам відмовлятимуть у наданні держпослуг — Малюська
Деталі
Як повідомляє пресслужба відомства, у рамках кампанії громадяни можуть долучитися до ЗСУ, обравши вакансію на сайті army.gov.ua або відвідавши рекрутингові центри для отримання консультацій.
Ми переконані в унікальності кожного українця та здатності зробити свій внесок у захист Батьківщини. Нас уже підтримав бізнес. Інформаційні плакати з QR-кодом, відсканувавши який можна швидко перейти за посиланням й отримати всю інформацію про вступ до лав Сил оборони України, розмістили сотні компаній та організацій на своїх торгових точках, — йдеться в повідомленні.
Міністерство оборони закликає всіх небайдужих громадян, бізнеси та організації долучатися до кампанії "Будь собою", допомогти в поширенні інформації та підтримати українських військових.
Разом ми зможемо зробити вагомий внесок у безпеку та стабільність нашої держави, — додали у відомстві.
Нагадаємо, що у застосунку "Резерв+" з'явиться Qr-код 18 червня, — Міноборони.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!