RU UA
1

На роботі сплутали трудові книжки працівників: що робити?

Суспільство 21:17 - 26 липня 2024

Як виправити помилку

На роботі сплутали трудові книжки працівників: що робити?

На роботі сплутали трудові книжки працівників: що робити? / Фото: ПФУ

У Пенсійному Фонді розповіли, що робити, якщо на підприємстві під час оцифрування трудової книжки працівника помилково прикріпили скан-копії іншої людини.

Деталі

Згідно з пунктом 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця та фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 №11-1 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2021 за №802/36424), у разі створення електронного запису про трудову діяльність з помилками, необхідно сформувати новий запис.

Це означає, що страхувальник має повторно подати виправлені відомості про трудові відносини працівника, включно зі скан-копією трудової книжки, яка належить саме цьому працівнику.

Нещодавно ми розповідали, чому пенсійне посвідчення не відображається в Дії.

Джерело: ПФУ

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин