На роботі сплутали трудові книжки працівників: що робити?
Як виправити помилку
На роботі сплутали трудові книжки працівників: що робити? / Фото: ПФУ
У Пенсійному Фонді розповіли, що робити, якщо на підприємстві під час оцифрування трудової книжки працівника помилково прикріпили скан-копії іншої людини.
Деталі
Згідно з пунктом 6 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця та фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 №11-1 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2021 за №802/36424), у разі створення електронного запису про трудову діяльність з помилками, необхідно сформувати новий запис.
Це означає, що страхувальник має повторно подати виправлені відомості про трудові відносини працівника, включно зі скан-копією трудової книжки, яка належить саме цьому працівнику.
Нещодавно ми розповідали, чому пенсійне посвідчення не відображається в Дії.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!