Що робити, коли у квартирного лічильника опалення чи гарячої води закінчується термін повірки
Повірку лічильників зазвичай проводять кожні 4 роки
Це законодавча вимога, повідомляють у Київтеплоенерго/Фото: pexels
Що потрібно зробити, якщо у вашого квартирного лічильника опалення чи гарячої води закінчується термін повірки. Повірка безпосередньо впливає на нарахування, адже засвідчує працездатність приладу та коректність обліку тепла.
Деталі
Повірку лічильників зазвичай проводять кожні 4 роки (залежно від виробника). Це законодавча вимога, повідомляють у Київтеплоенерго.
Клієнти мають самостійно замовляти повірку, яку проводять тільки сертифіковані організації. Їх перелік – на сайті Мінекономіки: https://cutt.ly/vwOkmsCh. Замовити повірку можна також у Центрі комунального сервісу (ЦКС).
Перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна самостійно у паспорті лічильника, свідоцтві про повірку або запросити інформацію у ЦКС.
Користувачі особистих кабінетів сайтів Київтеплоенерго та ЦКС завчасно отримують оповіщення про необхідність повірки.
Важливо звернути увагу на те, що повірка лічильників тепла проводиться з демонтажем, тому після монтажу вже повіреного приладу потрібно замовити його опломбування (послуга безкоштовна). Подати заявку можна за тел. (044)247-40-40 або на сайті ЦКС в розділі "Дистанційне обслуговування" за посиланням https://cks.com.ua/remote.
Після повірки лічильників, документи, що її підтверджують, необхідно передати до ЦКС – у будь-який сервісний центр або за допомогою одного з дистанційних каналів обслуговування: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/. Це потрібно для актуалізації даних в інформаційно-аналітичній системі.
Раніше ми писали, що для мешканців Києва спливає термін передачі показань лічильників гарячої води.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!