"Головне – що всередині": в Україні стартувала кампанія з підтримки здорового харчування для дітей
Її мета – навчити підлітків обирати якісні продукти, а не їхні менш здорові альтернативи
В Україні стартувала кампанія з підтримки здорового харчування для дітей/Фото: volynnews
Перша леді Олена Зеленська повідомила про старт комунікаційної кампанії "Головне – що всередині", мета якої навчити підлітків обирати якісні продукти, а не їхні менш здорові альтернативи. Про це вона написала у Телеграмі.
Деталі
Щоб діти самостійно робили вибір на користь здоровʼя, ЮНІСЕФ запускає нову хвилю комунікаційної кампанії "Головне – що всередині". Вона навчає підлітків обирати якісні продукти, а не їхні менш здорові альтернативи. Обирати справжнє, щоб здорове харчування стало звичкою, яка залишиться з молодим поколінням на все життя. А отже, перейде у спадок їхнім дітям, формуючи абсолютно нову культуру харчування українців, — розповіла Зеленська.
Вона наголосила, що здорове харчування – це вибір.
І він не завжди простий, якщо спостерігаєш навколо інший підхід до їжі. В ранньому дитинстві за дітей цей вибір роблять батьки, а потім на нього впливають школа та друзі. Не завжди вдається сформувати здорові харчові звички змалечку, — зауважила перша леді.
Комунікаційну кампанію "Головне – що всередині" реалізує UNICEF Ukraine у межах програми з формування культури здорового харчування серед дітей і молоді. Кампанія є частиною реформи шкільного харчування та ініційована першою леді Оленою Зеленською у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством охорони здоровʼя України й Офісом реформи шкільного харчування.
Нагадаємо, що з вересня у школах почнуть працювати офіцери служби освітньої безпеки — МВС.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!