ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

НАЗК запустило новий функціонал заповнення декларацій

Суспільство 17:35 - 11 жовтня 2024

Це дозволяє значно зекономити час і мінімізує кількість технічних помилок

НАЗК запустило новий функціонал заповнення декларацій

Новий функціонал заповнення декларацій допоможе краще виявляти корупційні ризики

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) презентувало новий функціонал заповнення декларацій — часткове автозаповнення, яке використовує дані з 14 державних реєстрів. Це дозволяє значно зекономити час і мінімізує кількість технічних помилок.

Деталі

НАЗК виконало велику роботу, щоб сьогодні мати 20 спільних документів з утримувачами реєстрів, які дозволяють автоматично заповнити 209 полів у 9 з 16 розділів декларації. Якщо інформація нерелевантна, декларант може її виправити, – зазначив Голова НАЗК Віктор Павлущик

Юлія Кулікова, керівниця Управління повних перевірок НАЗК, додала, що новий функціонал може зменшити час заповнення декларації вдвічі і буде особливо корисним для нових декларантів. Вона пояснила, що автозаповнення відбувається у три етапи: збір інформації, обрання обʼєктів декларування та підтвердження внесення даних.

Автозаповнення не є обов’язковим, і якщо декларант не хоче ним користуватися, він може заповнити все вручну.

Нова функція автозаповнення чернетки декларацій публічних службовців дозволить скерувати ресурси Агентства на ретельнішу перевірку ризикових декларацій.

Мінімізуючи помилки, ми можемо зосередитися на ризикових деклараціях. Ми неодноразово презентували зміну підходу до їх відбору за ризикоорієнтованим підходом. Помилки перекручують реальний стан декларацій. Коли ми їх мінімізуємо, відбір стане чистішим, що підвищить ефективність перевірок і фінансового контролю, – зазначила Юлія Кулікова

За словами Кулікової, чистіші, реалістичні дані дадуть можливість суспільству, правоохоронцям і уповноваженим особам оцінити ризикові сфери та посади.

Крім того, коли декларації будуть заповнені без помилок, виникатиме менше запитань до контакт-центру НАЗК, що зменшить навантаження на працівників у пікові періоди.

Для нового функціоналу – часткового автозаповнення декларацій, який відтепер доступний для декларантів, Національне агентство запобігання корупції (НАЗК) використовуватиме відомості з 14 державних реєстрів.

Зокрема, для важливих розділів декларації використовуватимуться: Реєстр нерухомості, Реєстр про земельні ділянки Державного земельного кадастру, Реєстр Міністерства юстиції, Реєстр ДРАЦСу, Реєстр юридичних і фізичних осіб-підприємців, SMIDA (База даних комісії з цінних паперів). Залучена також інформація Державної податкової служби, інформація Пенсійного фонду, інформація з реєстру Міністерства соціальної політики, зокрема щодо внутрішньо переміщених осіб. Крім того, значно розширена інформація про транспортні засоби.

Один з головних реєстрів, які використовуватимуться для нової функції, – реєстр Державної міграційної служби.

Це вся персональна інформація. Розділи 2.1 та 2.2, розділ про декларанта та членів сімʼї був найскладнішим, тому що там найбільше цифр. Це й УНЗР (Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі), і податковий номер, і дати народження всіх, і місце реєстрації, і закордонні паспорти – всі ці дані, сподіваюсь декларанти оцінять, бо це вже точно не потрібно вводити вручну. Була зроблена велика робота з Державною міграційною службою, бо це дуже важливий реєстр, чутливий, містить серйозну персональну інформацію. Тому був певний процес, поки ми реалізували таку можливість для декларанта, – пояснила Кулікова

Раніше ми писали: Як оформити онлайн допомогу на дитину одинокій матері або батьку

Джерело: UkraineMediaCenterKyiv

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин