ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

НКРЕКП планує зобов'язати енергокомпанії створити центри для вирішення скарг клієнтів

Суспільство 15:03 - 23 жовтня 2024

Регулятор готує зміни до правил роздрібного ринку електроенергії

НКРЕКП планує зобов'язати енергокомпанії створити центри для вирішення скарг клієнтів

НКРЕКП планує зобов'язати енергокомпанії створити центри для вирішення скарг клієнтів / Фото: Freepik

Національна комісія з регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) планує змінити правила роботи на роздрібному ринку електроенергії. Нововведення передбачатимуть відкриття спеціальних Центрів розгляду скарг при операторах систем розподілу (обленерго) та електропостачальниках.

Деталі

Такі зміни були підтримані на засіданні Комісії 22 жовтня, де був схвалений проєкт постанови про відповідні зміни до правил. Згідно з документом, учасники ринку повинні організовувати особистий прийом споживачів, реєстрацію скарг, а також зберігання всієї пов’язаної документації. Ці процедури будуть регулюватися новими правилами ринку та положеннями, розробленими компаніями-постачальниками.

НКРЕКП вказує на потребу вдосконалення чинних норм, щоб підвищити ефективність розгляду звернень, а також забезпечити можливість їх вирішення за допомогою сучасних технічних засобів, із залученням клієнтів чи їхніх представників. Крім того, результати таких розглядів будуть доступні на офіційних сайтах енергокомпаній.

Проєкт постанови вже опубліковано на сайті НКРЕКП для збору коментарів і пропозицій від громадськості.

Нещодавно ми розповідали, що УБД можуть дистанційно оформити пільгу на комуналку.

Джерело: НКРЕКП

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин