НКРЕКП планує зобов'язати енергокомпанії створити центри для вирішення скарг клієнтів
Регулятор готує зміни до правил роздрібного ринку електроенергії

НКРЕКП планує зобов'язати енергокомпанії створити центри для вирішення скарг клієнтів / Фото: Freepik
Національна комісія з регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) планує змінити правила роботи на роздрібному ринку електроенергії. Нововведення передбачатимуть відкриття спеціальних Центрів розгляду скарг при операторах систем розподілу (обленерго) та електропостачальниках.
Деталі
Такі зміни були підтримані на засіданні Комісії 22 жовтня, де був схвалений проєкт постанови про відповідні зміни до правил. Згідно з документом, учасники ринку повинні організовувати особистий прийом споживачів, реєстрацію скарг, а також зберігання всієї пов’язаної документації. Ці процедури будуть регулюватися новими правилами ринку та положеннями, розробленими компаніями-постачальниками.
НКРЕКП вказує на потребу вдосконалення чинних норм, щоб підвищити ефективність розгляду звернень, а також забезпечити можливість їх вирішення за допомогою сучасних технічних засобів, із залученням клієнтів чи їхніх представників. Крім того, результати таких розглядів будуть доступні на офіційних сайтах енергокомпаній.
Проєкт постанови вже опубліковано на сайті НКРЕКП для збору коментарів і пропозицій від громадськості.
Нещодавно ми розповідали, що УБД можуть дистанційно оформити пільгу на комуналку.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!