Які емоції найбільше проявляються в українському сегменті соцмереж
Дослідження було проведено з 23 по 29 листопада

Фото: pexels
З 23 по 29 листопада ГО CAT-UA проводила дослідження на тему настроїв щодо війни в українському сегменті. Було визначено, що в українському сегменті соціальних мереж превалюють гнів, радість та сум.
Деталі
Центр стратегічних комунікацій, у свою чергу, виділив ключові пункти з цього дослідження:
- Гнів – фіксується у 28% постів українців. Він був спрямований на західних партнерів, на США, що замало допомагають, на Трампа, що може зупинити цю допомогу, але після великого обстрілу 28 листопада стрімко зростає гнів на росіян.
- Радість – 16%. Тішили повідомлення про удари по тилах ворога, по території росії та по Криму. Велика радість – через нові санкції поти рф, падіння рубля і зростання втрат ворога.
- Сум – 11%. Цю емоцію викликали День пам’яті Голодоморів, обстріли і військові некрологи.
Раніше ми писали про те, що більшість українських експертів уважає міжнародний імідж країни скоріше позитивним.
Джерело:
ТГ-канал SPRAVDI
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!
Читайте також
Головне за сьогодні