Що таке відстрочка в задоволенні запиту: відповідь Омбудсмана
Якщо відстрочка виглядає необґрунтованою або доступ до інформації все ж таки не надано, громадяни можуть звертатися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

Лубінець розповів про відтермінування в задоволенні запиту / Фото: t.me/dmytro_lubinetzs
Розпорядники публічної інформації можуть скористатися правом на відстрочку в задоволенні запиту.
Деталі
Ця процедура регулюється статтею 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Вона дає можливість розпорядникам відкласти надання інформації, якщо обставини не дозволяють виконати запит у встановлений термін.
Згідно з офіційними роз’ясненнями Омбудсмана України Дмитра Лубінця, відстрочка допустима лише у випадках, коли через обставини непереборної сили (наприклад, активні бойові дії, природні катаклізми чи пандемія) виконання запиту у визначений термін стає неможливим.
Однак важливо: таке рішення має бути тимчасовим і передбачати подальше виконання запиту.
Омбудсман наголошує, що рішення про відстрочку повинно містити:
- Прізвище, ім’я та посаду особи, відповідальної за запит.
- Дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку.
- Чіткі причини, через які запит не може бути виконаний у визначений термін.
- Встановлений строк, у межах якого запит буде задоволений.
- Обов’язковий підпис відповідальної особи.
Якщо відстрочка виглядає необґрунтованою або доступ до інформації все ж таки не надано, громадяни можуть звертатися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Раніше стало відомо, скільки страхового стажу потрібно для виходу на пенсію за віком у 2025 році
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!