МОЗ створив нові канали інформування: повідомлення від ЕСОЗ приходитимуть у Дію та Viber
Електронна система охорони здоров’я (ЕСОЗ) розширює можливості сповіщен

МОЗ створив нові канали інформування: повідомлення від ЕСОЗ приходитимуть у Дію та Viber / Фото: Freepik
Уряд ухвалив зміни, які дозволять електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) інформувати пацієнтів через зручні цифрові канали. Тепер повідомлення з номером електронного рецепта, кодом його погашення, а також кодами е-направлень надходитимуть не лише через СМС, а й у застосунок Дія та месенджер Viber.
Деталі
Наразі тривають внутрішні тестування push-сповіщень від ЕСОЗ. Очікується, що новий механізм значно покращить доступ пацієнтів до важливої медичної інформації та мінімізує ризики затримки СМС через збої мобільних операторів.
Як працюватиме нова система сповіщень?
- Якщо у пацієнта встановлений застосунок Дія, повідомлення насамперед надійде туди.
- Якщо доставити сповіщення в Дію неможливо, воно буде переадресоване у Viber.
- Якщо ж людина не користується жодним із цих сервісів, повідомлення, як і раніше, надходитиме у форматі СМС.
Для пацієнтів, які не мають мобільного телефону, процес залишиться незмінним – вони зможуть отримати інформаційну довідку з усією необхідною інформацією. Те ж саме стосується дітей та недієздатних осіб: сповіщення надходитиме їхнім законним представникам.
Новий механізм запрацює найближчим часом та дозволить швидше отримувати важливі медичні повідомлення у найзручніший спосіб.
Нещодавно ми повідомляли, що термін для перепроходження ВЛК обмежено придатним продовжать.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!