ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Працівник “зник” у Дії під час бронювання? Інструкція, як виправити помилку

Суспільство 21:18 - 05 травня 2025

Виправити це можна двома способами

Працівник “зник” у Дії під час бронювання? Інструкція, як виправити помилку

Працівник “зник” у Дії під час бронювання? Інструкція, як виправити помилку

Що робити, коли під час бронювання в Дії працівник не відображається в системі? Відповідь на це питання ви знайдете у нашому матеріалі.

Деталі

Якщо ви під час бронювання працівників отримуєте результат «Особу не працевлаштовано на підприємстві» чи в реєстрі Оберіг немає відомостей про його місце роботи, це пояснюється двома причинами:

  • пенсійний фонд ще не передав актуальних даних про працівника до реєстру
  • працівник оформлений на іншу компанію або ФОП, і система «не бачить» його за вашим ЄДРПОУ

Виправити це можна таким способом: у застосунку Резерв+ або за зверненням до Пенсійного фонду.

Як подати заяву про бронювання через Дію

  1. Авторизуйтеся на порталі Дія, оберіть послугу Бронювання працівників та натисніть Подати заяву.
  2. Вкажіть дані працівників, яких плануєте забронювати.
  3. Підтвердіть заробітну плату працівника.
  4. Перевірте правильність внесених даних і підпишіть заяву. Підпис ставить керівник підприємства або уповноважена особа.
  5. Результат надійде на вашу електронну пошту та в кабінет на порталі Дія. Якщо бронювання успішне, воно відобразиться в системі Резерв+ працівників.

Раніше ми писали: Фронт кличе... МОЗ готує список для розбронювання: хто під загрозою

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин