Працівник “зник” у Дії під час бронювання? Інструкція, як виправити помилку
Виправити це можна двома способами

Працівник “зник” у Дії під час бронювання? Інструкція, як виправити помилку
Що робити, коли під час бронювання в Дії працівник не відображається в системі? Відповідь на це питання ви знайдете у нашому матеріалі.
Деталі
Якщо ви під час бронювання працівників отримуєте результат «Особу не працевлаштовано на підприємстві» чи в реєстрі Оберіг немає відомостей про його місце роботи, це пояснюється двома причинами:
- пенсійний фонд ще не передав актуальних даних про працівника до реєстру
- працівник оформлений на іншу компанію або ФОП, і система «не бачить» його за вашим ЄДРПОУ
Виправити це можна таким способом: у застосунку Резерв+ або за зверненням до Пенсійного фонду.
Як подати заяву про бронювання через Дію
- Авторизуйтеся на порталі Дія, оберіть послугу Бронювання працівників та натисніть Подати заяву.
- Вкажіть дані працівників, яких плануєте забронювати.
- Підтвердіть заробітну плату працівника.
- Перевірте правильність внесених даних і підпишіть заяву. Підпис ставить керівник підприємства або уповноважена особа.
- Результат надійде на вашу електронну пошту та в кабінет на порталі Дія. Якщо бронювання успішне, воно відобразиться в системі Резерв+ працівників.
Раніше ми писали: Фронт кличе... МОЗ готує список для розбронювання: хто під загрозою
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!
Головне за сьогодні