"Укрзалізниця" продовжує долати наслідки кібератаки: коли відновляться онлайн-сервіси
Каси та вокзали працюють у посиленому режимі

"Укрзалізниця" продовжує долати наслідки кібератаки: коли відновляться онлайн-сервіси
“Укрзалізниця” у звʼязку з доланням наслідків кібератаки продовжила продажі квитків на міжнародні рейси в касах вокзалів ще на день - до 26 березня, призначила додаткові вагони для потягів внутрішнього сполучення й тимчасово перейшла на паперовий документообіг для вантажовідправлень.
Деталі
Каси та вокзали працюють у посиленому режимі. Продаж квитків на всі поїзди, в тому числі міжнародні, в касах здійснюється виключно на найближчі дві доби: 25 і 26 березня, - повідомила пресслужба УЗ
УЗ також поповнила додатковими вагонами низку потягів, що відправляються з Києва 25 березня: №7/8 Київ - Чернівці, №27/28 Київ - Чоп, №29/30 Київ - Ужгород, №81/82 Київ - Ужгород, №137/138 Київ - Івано-Франківськ.
Крім пасажирських сервісів, IT-фахівці та партнери УЗ працюють над відновленням онлайн-сервісів для вантажовідправників.
Одразу після кібератаки ми тимчасово перейшли на паперовий документообіг, про що попередили клієнтів. Усіх працівників залізниці проінструктовано, - ідеться в повідомленні УЗ
Нагадаємо, що масштабний серверний збій, про який вперше було заявлено о 8:14 ранку в неділю, стався через таргетовану кібератаку. Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними.
На 24 та 25 березня було активовано продаж міжнародних квитків у касах. Компанія оперативно перебудувала процеси, посиливши каси вокзалів додатковими працівниками й розпочавши оформлення квитків безпосередньо на борту.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!