Українці масово полюють за знижками – що купують найчастіше?
75% українців не можуть пройти повз ці акційні товари!

Секрети економії: які товари найчастіше є у чеку українців по акції. Фото: Freepik
75% українців обирають у супермаркетах товари зі знижкою. Відповідні результати дослідження “Динаміка сектору FMCG: food, non-food, drogerie” опублікувала Асоціація ритейлерів України (RAU).
Ще висока, але вже не "космічна" - КМІС про рівень довіри до президента Зеленського
Аналітики зауважили, що майже половину загальної виручки отримують завдяки акційним товарам: 56% у продовольчому сегменті та 49% — у непродовольчому.
Українці найчастіше обирають такі наступні товари за зниженою ціною: алкоголь, кондитерські вироби та снеки. Також протягом останніх місяців споживачі почали частіше купувати заморожену готову продукцію: риба, морепродукти, мʼясні вироби.
Відповідно до даних, серед населення зростає зацікавленість у товарах власних торговельних марок. Громадяни зізнались, що така продукція значно дешевша за відомі популярні бренди-аналоги.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!