"Укрзалізниця" розпочала продаж квитків через Facebook та Apple Messages: правила придбання
Пасажири тепер зможуть додавати квитки до гаманців Apple Wallet та Google Pay

"Укрзалізниця" запустила новий чат-бот для продажу квитків/Фото: Sean Gallup/Getty Images
Компанія "Укрзалізниця" запустила офіційний чат-бот для продажу квитків в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger. Раніше пасажири могли скористатися такою послугою тільки у Viber і Telegram.
Як повідомляє пресслужба УЗ, доступ до чат-бота є максимально зручним, адже він відкривається безпосередньо з головної сторінки "Укрзалізниці" у Facebook, а для користувачів Apple з'явиться ексклюзивний інструмент для взаємодії з національним перевізником.
Керівник пасажирського напрямку "Укрзалізниці" Олександр Перцовський каже:
В Україні буквально декілька компаній, які налагодили офіційну підтримку своїх клієнтів у Apple Messages для бізнесу, тож сьогодні Укрзалізниця робить дещо несподіваний для ринку крок і стає одним із першопрохідців у цьому напрямку. Що ж до Facebook Messenger, то це вже звичний для наших пасажирів канал спілкування з Укрзалізницею, але тепер він стає ще більш функціональним, адже можна прямо із Facebook замовити собі квиток та ланчбокс у дорогу
Чат-бот дозволяє:
- купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+;
- повертати раніше придбані квитки;
- дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій;
- перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.
Нагадаємо, що "Укрзалізниця" підвищить вартість квитків.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!