"Укрзалізниця" розпочала продаж квитків через Facebook та Apple Messages: правила придбання

Суспільство 17:25 - 15 грудня 2021

Пасажири тепер зможуть додавати квитки до гаманців Apple Wallet та Google Pay

"Укрзалізниця" розпочала продаж квитків через Facebook та Apple Messages: правила придбання

"Укрзалізниця" запустила новий чат-бот для продажу квитків/Фото: Sean Gallup/Getty Images

Компанія "Укрзалізниця" запустила офіційний чат-бот для продажу квитків в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger. Раніше пасажири могли скористатися такою послугою тільки у Viber і Telegram.

Як повідомляє пресслужба УЗ, доступ до чат-бота є максимально зручним, адже він відкривається безпосередньо з головної сторінки "Укрзалізниці" у Facebook, а для користувачів Apple з'явиться ексклюзивний інструмент для взаємодії з національним перевізником. 

Керівник пасажирського напрямку "Укрзалізниці" Олександр Перцовський каже:

В Україні буквально декілька компаній, які налагодили офіційну підтримку своїх клієнтів у Apple Messages для бізнесу, тож сьогодні Укрзалізниця робить дещо несподіваний для ринку крок і стає одним із першопрохідців у цьому напрямку. Що ж до Facebook Messenger, то це вже звичний для наших пасажирів канал спілкування з Укрзалізницею, але тепер він стає ще більш функціональним, адже можна прямо із Facebook замовити собі квиток та ланчбокс у дорогу

Чат-бот дозволяє:

  • купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+;
  • повертати раніше придбані квитки;
  • дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій;
  • перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.

Нагадаємо, що "Укрзалізниця" підвищить вартість квитків.

Джерело: Укрзалізниця

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин
RU UA
1