Укрзалізниця відновила онлайн-продажі про можливі технічні перебої
Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи

"Укрзалізниця" повідомляє про можливі тимчасові технічні перебої у роботі онлайн-застосунків/Фото: Укрзалізниця
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. З 23 березня тривало відновлення всіх систем, станом на зараз працює тільки базовий функціонал.
Деталі
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських. На сайті і застосунок УЗ запрацював продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб.
Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Українців просять користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди – як і всі дні до цього – курсують за розкладом.
Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку. Проте квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам", квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
УЗ продовжує відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. В Укрзалізниці назвали найкращий час для купівлі квитків. Компанія розраховує вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже у найближчий час.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!