ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

"Сенсаційні" відключення світла: новині вже 15 місяців

Суспільство 22:12 - 02 квітня 2025

Гендиректор YASNO спростовує новини

"Сенсаційні" відключення світла: новині вже 15 місяців

"Сенсаційні" відключення світла: новині вже 15 місяців / Фото: Freepik

Нещодавно в медіа з'явилися новини про нібито відновлення відключення споживачів, які мають борги через несплату за електроенергію. Проте генеральний директор YASNO Сергій Коваленко зазначив, що це насправді не “сенсація” чи новина, адже мораторій на відключення злісних боржників було скасовано 15 місяців тому.

Деталі

Ще 1 січня 2024 року скасували дію мораторію. За словами Коваленка, це був вимушений крок з боку держави через зловживання.

А тепер по суті. Постачальник не вирішує відключати когось чи ні. Критерії визначені правилами ринку електроенергії. Постачальник ніколи не зацікавлений в тому, щоб відключати споживача. Він зацікавлений отримати оплату за вже спожиту електроенергію, а не відключити його і втратити клієнта. Відключення відбуваються лише і виключно тих споживачів, які попри всі способи сповіщення, всі дзвінки, паперові та інші сповіщення ігнорують проблему і відмовляються погашати борг, – пояснив Коваленко.

За його словами, є різні канали для того, щоб оплатити борг за світло. Серед них чатботи, застосунок, особистий кабінет, офлайн-оплата через партнерів. Якщо споживач не має коштів для оплати, він може укласти графік погашення заборгованості.

І попри всі ці розмаїття можливостей, маємо на зараз майже 1,5 млрд грн боргу перед YASNO, – прокоментував ситуацію Коваленко. – Тому ставимося до світла як до товару.

Нещодавно ми повідомляли, що з початку року надійшло понад 600 скарг щодо порушення мовного закону.

Джерело: Serhii Kovalenko

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин