Відстеження посилок Укрпошти та інших перевізників
Дізнайтесь про те, як відстежувати посилки в онлайн режимі

Відстеження посилок Укрпошти та інших перевізників
Відправлення посилок по Україні чи світу сприяють розвитку економіки та дають можливість купувати у Китаї, США чи будь-якій іншій країні світу. Вітчизняні перевізники готові приймати такі посилки, а також запропонувати послуги з відправки всередині країни. Ідеальним варіантом для такої роботи стане вітчизняна компанія Укрпошта, де пропонуються доступні ціни та вигідні умови співпраці з гарантією збереження вантажу, що відправляється.
Але кожен одержувач хоче знати, де його посилка. Для таких цілей було створено сервіс відстеження Укрпошта, де потрібно лише ввести трек-номер та очікувати на результат. В режимі онлайн відправлення буде проаналізовано численними базами і користувач отримає потрібну інформацію з точним місцем знаходження відправлення.
Переваги сервісу Posylka.net
Електронний сервіс відстежує поштові відправлення будь-якого типу: конверти, листи, коробки будь-якого розміру та багато іншого. Інформація надається у повному вигляді, включаючи пункт та дату відправлення, поточне розташування посилки та передбачуваний час доставки. Завдяки цій інформації клієнту вдасться підготуватися до отримання посилки.
Як тільки відправлення перетинає кордон, його бере один із перевізників. Якщо це бюджетне відправлення, тоді доставкою займеться Укрпошта, але можуть бути альтернативні варіанти, включаючи Нову пошту. У будь-якому випадку по розшифровці трек-номера на posylka.net користувач знатиме, у якого відправника посилка. Моніторинг відбувається цілодобово, використовуючи безліч логістичних баз даних.
Бажаючі можуть скористатися мобільними програмами, щоб завжди бути в курсі актуальних відправлень. Програма працює на IOS та Android, де є відповідний функціонал та синхронізація даних. Мінімальні системні вимоги не обмежують використання програм навіть на слабких телефонах.
Чому посилка не відслідковується?
На це є кілька причин:
- продавець надав фіктивний номер;
- посилку зареєстровано, але фактично не відправлено;
- відправлення перебуває у країні відправника;
- посилка загубилась.
Не зайвим буде звернутися до відправника та уточнити всю інформацію. У перших двох випадках слід очікувати на паперове повідомлення про те, що посилка прийшла на відділення Укрпошти. Також потрібно перевірити правильність введення інформації зі свого боку, щоб вчасно сформувати направлення на правильну адресу.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!