"Символ війни та сміливості наших людей": Укрпошта презентувала марку "Kalush"
Випуск марки приурочено до річниці виступу Kalush Orchestra на Євробаченні, під час якого музиканти звернули світову увагу на "Азовсталь"

Укрпошта презентує марку "Kalush"/Фото: Укрпошта
Укрпошта оголосила про випуск нової марки, присвяченої переможцям Євробачення-2022 гурту Kalush Orchestra. Головний директор Укрпошти Ігор Смілянський зазначив, що марка "Kalush" є ще один символ війни та сміливості українців.
Деталі
Смілянський пригадав, що майже рік тому вся країна вболівала за Kalush Orchestra на міжнародному музичному конкурсі. Українці сподівалися почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на металургійному комбінаті "Азовсталь".
Головний директор Укрпошти згадує:
Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: "Save Mariupol, save Azovstal now!"
Рік тому "Укрпошта" пообіцяла випустити марку, присвячену музикантам, які ризикнули своєю участю в конкурсі. Смілянський поділився:
А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку “Kalush”, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими
Смілянський повідомив, що урочисте спецпогашення відбудеться 10 квітня в місті Калуш Івано-Франківської області разом із лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками. А отже, цього ж дня марку почнуть продавати у відділеннях по всій країні.




Раніше генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський у своєму Telegram повідомив про випуск нової марки до річниці початку повномасштабної війни. Вона називається "ПТН ПНХ".
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!