Укрзалізниця все ще оговтується після кібератаки: онлайн-сервіси "лежать"
Повідомляється про проблеми з купівлею білетів на сайті

Укрзалізниця все ще оговтується після кібератаки: онлайн-сервіси "лежать"/Фото: Укрзалізниця
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Наразі на сайті та в застосунку неможливо купити квитки.
Деталі
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських. Проте онлайн-сервіси Укрзалізниці знову "лежать" через технічний збій.
У застосунку "УЗ" поки не можна придбати квитки, при спробі з'являється повідомлення "Сервіс перезавантажений". Також повідомляють про проблеми з купівлею білетів на сайті "УЗ".

Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні. Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку. Проте квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті.

Нещодавно стало відомо, щоросійські кіберзлочинці мали доступ до особистих даних українських військових у Signal. Хакери створюють фальшиві QR-коди. Якщо код відскановано, акаунт жертви прив’язується до пристрою зловмисника, і всі повідомлення будуть надходити не лише жертві, а й хакерам.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!