Що робити, коли банкомат не видав гроші, але з карти вони списалися
Банк має ініціювати перевірку транзакції

Що робити, коли банкомат не видав гроші, але з карти вони списалися / фото: pixabay
Як повідомив уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець, нещодавно жителька Одещини знімала гроші у банкоматі, однак він їх не видав. Натомість банк гроші списав.
Деталі
Жінка звернулася в банк-власника картки й банк-власника банкомата із заявами повернути гроші. Проте там не поспішали із відповіддю.
Відповідно до ст. 55 ЗУ "Про банки і банківську діяльність" відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Невід’ємною частиною договору банківського обслуговування є Умови і правила надання банківських послуг, які розміщуються на офіційному вебсайті відповідного банку.
Зазначимо, за правилами міжнародних платіжних систем, якщо клієнт не згоден з проведеною транзакцією, банк-емітент (власник картки) на підставі заяви клієнта має ініціювати перевірку щодо проведених дій з коштами.
Мінімальний строк перевірки оскарження трансакції за картками Visa - 30 календарних днів. Термін може бути продовжений, залежно від отриманої відповіді банку-еквайру (власника банкомата).
У зв’язку з випадком на Одещині Дмитро Лубінець відкрив провадження, а банкам рекомендували провести спільну перевірку та вжити відповідних заходів реагування.
У результаті жінці були повернуті її кошти. Таким чином, право громадянки як споживача банківських послуг поновили.
Нещодавно ми писали про нові схеми шахраїв, що ошукують родичів українських військових. Людина представляється військовим і розповідає легенду, що знаходиться у психоневрологічному диспансері певного українського міста у відділенні з контуженими українськими військовими. І обіцяє за хабар дізнатися стан військових.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!