На порталі Пенсійного фонду запрацював електронний кабінет нотаріуса
Нотаріуси мають можливість надсилати електронні звіти

Електронний кабінет нотаріуса на вебпорталі електронних послуг ПФУ/Фото: Unsplash
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював електронний кабінет нотаріуса. Завдяки новому електронному інструменту нотаріуси мають можливість надсилати до Фонду звіти про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.
Деталі
Скористатися послугою можуть нотаріуси, які авторизувалися на вебпорталі за кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Для подачі звіту через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України нотаріусам потрібно виконати такі кроки:
- На порталі електрони послуг в особистому кабінеті для формування нового звіту слід натиснути кнопку “Новий звіт”.
- Заповнити всі обов’язкові поля електронного документа, що з’явиться на екрані.
- Після введення необхідних даних натиснути кнопку “Сформувати звіт”.
- Переглянути сформований електронний звіт та надіслати документ до Фонду.
Надісланий звіт реєструється в Фонді автоматично, а нотаріусу в електронний кабінет на вебпорталі надходить про це квитанція. У квитанції зазначаються реквізити прийнятого або неприйнятого (із зазначенням причини) звіту.
Раніше у Пенсійному фонді України розповіли, як отримати спрощену заявку на отримання субсидії. Залишити заявку на отримання цієї пільги можна через Інтернет.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!