Чи можна повернути прострочений товар і як діяти в разі купівлі такого продукту
Споживачі мають знати свої права, щоб не втрачати гроші на помилках продавців

Як чинити з простроченим товаром / Фото: t.me/zahust_prav
Закон України "Про захист прав споживачів" чітко регулює порядок дій у разі купівлі простроченого товару покупцем.
Деталі
Канал "Захист прав споживачів" у Telegram нагадав 8 вересня, що українці мають повне право повернути таку покупку назад у магазин.
Для цього обов'язково візьміть із собою чек і вирушайте в місце покупки.
Співробітники магазину можуть зробити заміну непридатного до вживання товару або повернути гроші.
Також за реалізацію непридатного до споживання товару передбачена відповідальність
Вона прописана у 23 статті вищезгаданого закону.
Пам'ятайте, що вашої провини в тому, що трапилося, немає, адже ви не зобов'язані контролювати розташування товару на полицях і його термін придатності.
Головне — не почувайся незручно, твоєї вини тут немає, адже це тобі продали непридатний до споживання товар.
Раніше експерти розповіли, чи потрібно оплачувати товар із зіпсованою упаковкою.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!