"Касир чи водій не чують Вас":Зеленська розповіла про "Бізнес без бар'єрів" для людей з інвалідністю
Вони нічим не гірші працівників, які мають відмінний слух

Нечуючі люди можуть працювати на рівні з іншими працівниками завдяки "Бізнесу без бар'єрів"
Викликаючи таксі, ви можете отримати сповіщення про те, що водій не чує або ж побачити такий напис на бейджі працівниці супермаркету. Не варто сприймати це як велику проблему, оскільки вони можуть бути насправді класними спеціалістами. Такі рекомендації дала перша леді України Олена Зеленська.
Коли ми стикаємося з нечуючими людьми в сервісних компаніях, то часто сприймаємо це як перешкоду для себе. На жаль, сприймаємо, бо зазвичай вони чудові фахівці
Сьогодні, 24 вересня, відзначається Міжнародний день нечуючих. У цей день світ привертає увагу до проблем, із якими стикаються ці люди.
Вона поділилась кількома прикладами з життя.
Водій, що не чує, – це Артем із Uklon. Усе життя він обожнює автомобілі, а питання з пасажирами легко вирішує в переписці.
Касир – це Вікторія з "Фори". Вона не чує, але може читати слова по губах, завжди чуйна й уважна, що часто відзначають гості.
У компанії McDonald’s чимало є працівників, які мають порушення слуху. Щоб їм було легко взаємодіяти з колегами, вони використовують перекладач жестової мови.
Вищезгадані компанії є учасницями спільноти "Бізнес без бар’єрів".
І їх кейси вкотре підтверджують: окремі риси, наприклад такі, як порушення слуху, не визначають, яким фахівцем є людина. Тож, сподіваюся, вони надихнуть бізнеси на те, щоб працевлаштовувати без бар’єрів. І хто знає, може, це буде один із ваших найкращих працівників.
Ми писали, що вчора був Міжнародний день жестових мов. Ми розповідали про історію цього свята та ділились привітаннями від політиків та відомств.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!