Коли можна повернути ювелірні вироби назад у магазин: пояснення від Захисту прав споживачів
Ювелірні вироби відносять до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню. Однак є винятки
У якому випадку можна повернути ювелірні вироби назад у магазин: пояснення від Захисту прав споживачів/Фото: Капітал
Ювелірні вироби належної якості повернути в магазин не можна, тому що вони відносяться до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172.
Деталі
Проте, у Захисті прав споживачів розповіли, що у випадку неналежної якості товару, протягом гарантійного строку споживач має право пред’явити претензії продавцю.
Про це йдеться на офіційній сторінці Захисту прав споживачів у Телеграмі.
Але покупцю потрібно довести, що йому продали неякісний товар.
Для цього потрібно зробити експертизу за письмовою заявою споживача до суб’єкта господарювання, у якого купувався товар.
“Суб’єкт господарювання має організувати проведення експертизи протягом 3-х днів з дня отримання заяви від споживача. Оплату за експертизу має здійснити суб’єкт господарювання, але якщо експертиза доведе вину споживача, а не виробничий недолік, то споживач повертає кошти за експертизу суб’єкту господарювання,” - пояснили у повідомленні.
Також споживачам нагадали, що коли купуєте ювелірний виріб, зверніть увагу, чи є на ньому товарний ярлик, прикріплений металевою пломбою, на якому є така інформація: найменування або товарний знак підприємства-виробника; найменування каменю та його маса; найменування виробу або його шифр маса виробу; позначки «виріб був у вжитку» або «б/в» для ювелірних виробів, які були у вжитку та найменування сплаву металу та його проба.
Якщо ви виявили при купівлі порушення, звертайтеся до Держпродспоживслужби.
Нагадаємо, що ВПО доступна грошова допомога на оренду житла у трьох областях.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!