У Мін'юсті пояснили, як внести зміни до актів цивільного стану, якщо минуло 75 років зберігання
Записи після вказаного терміну відправляються до державних архівів областей

Як зробити зміни у записах цивільного стану. Фото: Міністерство юстиції
Акти цивільного стану з моменту створення зберігаються протягом 75 років, потім їх передають на постійне зберігання до Державного архіву. Що робити, якщо варто внести певні зміни у ці записи, пояснили у Міністерстві юстиції України.
Записи про народження, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть після закінчення вище вказаного терміну передаються до державних архівів областей.
У разі необхідності внесення змін до актового запису цивільного стану, який передано на зберігання до державного архіву, відділ державної реєстрації актів цивільного стану приймає від заявника заяву про внесення змін складає висновок, після чого протягом 3-ьох робочих днів надсилає його разом з матеріалами справи до відділу державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації за місцем зберігання актового запису цивільного стану
Потім відділ державної реєстрації актів цивільного стану управління державної реєстрації вивчає отримані матеріали справи та протягом 7-ми робочих днів з дня отримання висновку з матеріалами справи надсилає відповідне повідомлення до Державного архіву. Далі працівники протягом 10-ти робочих днів вносять зміни до актового запису та надсилають архівну довідку з внесеними змінами разом з копією актового запису цивільного стану до того самого відділу ДРАЦС управління державної реєстрації.
На підставі копії актового запису та отриманої довідки відділ державної реєстрації актів цивільного стану не пізніше наступного робочого дня з дня її отримання повторно видає свідоцтво про державну реєстрацію актів цивільного стану, на якому проставляє штамп "Повторно" . У випадку, коли відомості такого актового запису цивільного стану внесено до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, зазначений відділ державної реєстрації актів цивільного стану на підставі отриманих матеріалів справи з урахуванням архівної копії цього запису та довідки не пізніше наступного робочого дня з дня її отримання вносить відповідні зміни до відомостей Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Раніше ми ділились, що документи з Держреєстру актів цивільного стану можна замовити онлайн.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!