Apple попросила вибачення за неетичну рекламу iPad
Apple не змогла зрозуміти контексту, в якому виходить це відео

Apple попросила вибачення за свою нову рекламу/Кадр з реклами iPad
Apple попросила вибачення за свою нову рекламу iPad "Crush!", яка обурила художників, музикантів та інших творців. Компанія заявила, що відео "не влучило" і відмовилася від показу реклами на телебаченні.
Деталі
У ролику великий гідравлічний прес чавить купу творчих інструментів, таких як фотокамери, піаніно, барабани, фарба, комп'ютери, телевізор та інше, щоб метафорично показати, що планшет iPad Pro за 1000 доларів може виконати усі їх функції. А також показати наскільки тонкий новий ґаджет.
Десять років тому ця реклама, ймовірно, не мала б особливого значення. Але маркетологи Apple впустили сучасний контекст, зокрема стривоженість творців загрозою штучного інтелекту. ШІ навчається на творах мистецтва людей, а потім створює аналогічні роботи, переймаючи стиль, що загрожує залишити людей творчих професій без роботи.
Реклама з’явилася за кілька тижнів до того, як Apple виступить на WWDC, щоб оголосити про генеративні функції свого штучного інтелекту. У цьому контексті метафора реклами стає іншою, показуючи, як технологічний прогрес знищує людську творчість.
Ми також повідомляли, що після довгих місяців витоків та інсайдів Google нарешті представила довгоочікуваний бюджетний (точніше середньобюджетний) смартфон Pixel 8a. Це найновіший та найдоступніший варіант у лінійці Pixel 8.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!