Британський стартап розробив ідеальну упаковку для напоїв
Це потрібно було вигадати раніше

Британський стартап розробив ідеальну упаковку для напоїв/Фото: Delta H Innovations
Стартап із Лондона розробив інноваційну технологію самоохолодження банок для напоїв. Що може бути краще на тлі найспекотніших часів в історії людства?
Деталі
Немає нічого кращого, ніж холодний напій у спекотний літній день, але враховуючи, що витрати на електроенергію та викиди вуглецю, пов’язані з охолодженням, щороку зростають, людству давно пора винайти кращий, екологічніший спосіб охолодження напоїв.
Лондонський стартап Delta H Innovations стверджує, що розробив першу у світі алюмінієву банку з самоохолодженням. Цей інтригуючий винахід під кодовою назвою “Cool Can” поєднує в собі розумний дизайн із простою хімією, що перетворюється у магію одним натисканням кнопки. Компанія стверджує, що Cool Can може знизити температуру свого вмісту приблизно до 6-7 градусів за Цельсієм і зберігати напій прохолодним до 45 хвилин.
Cool Can виглядає як звичайна алюмінієва банка для напоїв, за винятком великої кнопки живлення внизу. Основа банки виконує роль прихованої ємності для води, і при натисканні кнопки вода викидається в простір між подвійними алюмінієвими стінками банки. Між стінками вбудовані фірмові солі, які, реагуючи з водою, починають швидко охолоджувати напій усередині.
За словами Джеймса Вайза, валлійського засновника Delta H Innovations, напій може досягти 6-7 градусів Цельсія протягом 10 хвилин, залежно від місцевої температури, але завдяки двошаровій конструкції банки вміст залишається прохолодним приблизно 45 хвилин. Щоб повідомити користувачам, що їхній напій достатньо охолонув, Cool Can має продуману позначку у вигляді сніжинки, яка змінюється з білого на синій, коли температура банки падає досить низько.
Винахід уже продемонстрували деяким журналістам, і вони стверджують, що Cool Can справді працює, і після натискання кнопки та перевертання банки напій справді стає холодним.
Попри те, що Cool Can все ще очікує на патент, Delta H Innovations стверджує, що вони вже ведуть переговори з такими великими брендами, як Coca-Cola та Red Bull, щодо потенційної адаптації процесу пакування для включення цієї нової технології.
Стартап вважає, що додаткова вартість для споживача буде незначною, особливо тому, що Cool Can може допомогти значно скоротити витрати на охолодження, він повністю придатний для перероблювання та може використовуватися практично будь-де. Єдиним реальним недоліком є те, що банка об’ємом 500 мл може вмістити лише 70% вмісту звичайної банки такого ж розміру.
Раніше ми повідомляли, що Apple втрачає мільярд доларів у рік на своєму стримінгу TV+.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!