Ні, ця штука не битиметься з кайдзю: в Японії показали 12-метрового людиноподібного робота
Цей пілотований робот з головою Wall-E має заповнити нестачу робочої сили, з якою нація стикається через старіння

У Японії створили 12-метрового людиноподібного робота/Кадр з відео на YouTube
У Японії популярні історії про гігантських роботів, яких називають мехами, що б'ються з гігантськими монстрами типу Ґодзілли, яких називають кайдзю. Здається тепер японці втілили в життя свої дитячі мрії і створили першу (чи прешого) меху. Проте цей 12-метровий людиноподібний робот не призначений для битви з монстрами... він ремонтуватиме залізницю.
Деталі
Компанія West Japan Railways використовує гігантського гуманоїдного робота для обслуговування залізничних ліній та виконання інших важливих завдань. Робот-гуманоїд заввишки 12 метрів, встановлений на вантажівці, має величезні руки та характерні круглі очі.
Гігантською машиною керує людина, яка сидить у кабіні вантажівки. Його потужними кінцівками та руками можна легко керувати за допомогою очей робота, оснащених камерами.
Машина дозволить "людям будь-якої статі та віку" працювати на обслуговуванні залізниці. Механізація значною мірою сприятиме досягненню мети усунення нещасних випадків на виробництві, спричинених ураженням електричним струмом або падінням, а також сприятиме підвищенню безпеки.
За словами компанії, ця технологія допоможе заповнити нестачу робочої сили в старіючій Японії, а також зменшить кількість нещасних випадків, таких як падіння працівників з висоти або ураження електричним струмом.
Робот може піднімати та маневрувати важкими вантажами, як-от сталеві труби, плити чи дроти, і виконувати свою роботу так само якісно, як людина, адже людина ним і керує.
Синхронізуючи свої рухи з роботом, людина-оператор може використовувати машину для виконання складних завдань, які потребують як потужності, так і витонченості.
Робот в основному повторює рухи справжньої людини в кабіні. Оператори мають спеціальні окуляри, підключені до очей робота, і вони можуть точно контролювати рухи його рук.
Очікується, що гігантський робот призведе до значного прогресу в техніці обслуговування та безпеки. Це рішення допоможе вирішити поточні проблеми в галузі та забезпечить більш надійне та ефективне технічне обслуговування залізничних колій, а також може скоротити робочу силу, необхідну для більшості завдань, на 30%.
Новий робот також використовуватиметься для валки дерев, усунення перешкод, фарбування об’єктів інфраструктури та заміни сигнального обладнання.
Раніше ми повідомляли, що через ШІ викиди парникових газів Google зросли на 50% за 5 років.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!