Гібрид, якого ви не чекали: Renault створила красивий універсал і на водні, і на електриці
Інженери Renault зробили цю автівку надзвичайно легкою, як для гібрида

Renault представила концепт, який працює і на водні, і на електриці/Фото: Renault
Renault хоче досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року, а всього через 10 років — у всьому світі. Щоб досягти цього, компанія вдвічі збільшує використання електромобілів з акумуляторним живленням, водночас наполягаючи, що у водневих автомобілів все ще є майбутнє. Тепер представлено концепт Emblème, який насправді є і тим, і іншим. Цей стильний універсал поєднує в собі водневий паливний елемент і акумуляторну батарею.
Деталі
Французька марка називає цей кузов shooting brake, хоча класично для такого кузова характерна менша кількість дверей. Не дивлячись на стиль кузова, Emblème – це концепт, зосереджений на аеродинаміці, з коефіцієнтом лобового опору лише 0,25. Він виглядає суттєво інакше, ніж звичайні серійні моделі, і варто очікувати, що деякі з його дизайнерських елементів зникнуть з серійних екземплярів. Це доволі великий автомобіль з 4,8 метра у довжину, але при цьому лише 1,52 метра у висоту, що надає йому гладкого профілю.





Renault стверджує, що Emblème може подолати 1000 кілометрів "так само швидко, як автомобіль з ДВЗ". Ця цитата передбачає дві зупинки, щоб заправити 2,8-кілограмовий бак водню, за умови, що ви знайдете заправні станції, враховуючи, що наприкінці минулого року їх було приблизно 1000 у всьому світі. Кожна зупинка займає менш як п'ять хвилин, а повного бака вистачає на 350 кілометрів.У місті універсал з низькою посадкою поводиться як електромобіль з акумуляторним живленням завдяки нікель-марганцево-кобальтовій (NMC) батареї потужністю 40 кВт/год.
Якщо провести нескладні підрахунки, виходить, що повного заряду батареї має вистачити на 300 кілометрів. Emblème має задній привід завдяки двигуну потужністю 215 кінських сил, встановленому ззаду. У цьому електродвигуні з обертовим ротором не використовуються рідкоземельні елементи.
Попри складну трансмісію, Emblème не такий важкий, як більшість традиційних гібридів або електромобілів. Renault рекламує споряджену вагу 1750 кілограмів після того, як інженери знайшли й забрали кожен зайвий кілограм. Усі ці зусилля були зроблені, щоб переконатися, що вражаючий універсал є максимально екологічним.
Концепткар буде публічно показаний на Паризькому автосалоні 2024 року, який проводитиметься з 14 по 20 жовтня.
Цей китайський електричний мінівен коштує дешевше за будь-який автомобіль на ринку.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!