У Мінюсті поділилися порадами, які допоможуть нотаріусам захиститися від кіберзагроз
Нотаріусам необхідно дотримуватися певних правил при роботі з кореспонденцією

Поради з кібербезпеки для нотаріусів/Фото: freepik
У сучасному світі кіберзагрози підстерігають кожного. Вони можуть бути особливо небезпечними для певних спеціалістів, серед яких й нотаріуси. У Міністерстві юстиції поділилися порадами, які допоможуть нотаріусам захиститися від зламу та викрадення даних.
Деталі
У Мінюсті зазначають, що нещодавно було зафіксовано нові кібератаки на нотаріусів, що підкреслює актуальність питання кібербезпеки. Щоб захистити важливі дані в роботі нотаріусів про необхідність дотримуватися наступних правил при роботі з електронною кореспонденцією:
- Будьте уважні до всіх без винятку електронних листів.
- Не відкривайте вкладення і посилання з листів, якщо не впевнені на 100%, що вони безпечні. Перевіряйте мінімум: звертайте увагу на стиль листа, на адресу відправника, чи не викликає вона підозру.
- Пам’ятайте, що офіційний домен органів влади України – "gov.ua". У випадку отримання електронного листа, що нібито надісланий державним органом, але має інший домен, рекомендується утриматися від завантаження будь-яких вкладень та переходу за наданими посиланнями.
- Перевіряйте інформацію (за можливості), про яку йдеться у листах, іншими каналами зв’язку: на офіційних сайтах, телефоном тощо, адже іноді зловмисники використовують для розсилання шкідливих електронних листів вже скомпрометовані комп’ютери та «зламані» офіційні акаунти.
- Інформуйте компетентні установи у разі виявлення підозрілої активності (наприклад, зміну паролів без вашої участі, неможливість отримати доступ до своїх акаунтів тощо).
Раніше ми повідомляли, що у застосунку Київ Цифровий відтепер можна ознайомитися зі спеціальною мапою, на якій відображається доступність міських об'єктів для осіб з особливими потребами.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!