Акції Tesla ідуть на дно, і всі знають, хто у цьому винен
Акції Tesla впали на 55% порівняно з піковим показником кілька місяців тому

Акції Teslaпадають через Ілона Маска/Фото: Dan Kitwood/Getty Images
Політична активність генерального директора Tesla Ілона Маска негативно відобразилась на компанії, чиї акції зазнають сильного падіння. 17 грудня акції Tesla досягли історичного максимуму в 479,86 доларів США, значно підвищившись після виборів президента Дональда Трампа, кого підтримував фінансово й публічно сам Маск. Але 10 березня торги закрилися з вартістю акцій компанії на рівні 222,15 долара, що становить приблизно 45% він вартості три місяці тому.
Деталі
Це падіння на 800 мільярдів доларів ринкової вартості, причому більша частина його відбувається протягом останніх двох тижнів чи близько того.
Після закриття ринків у п'ятницю акції Tesla втратили 15% своєї вартості. Якщо ви акціонер Tesla, це дуже погана новина. Але для багатьох скептиків Tesla та експертів автомобільної промисловості це цілком очікувано.
Падіння цін на акції Tesla сталося наприкінці вихідних, коли протести проти компанії зростали. Через політичну активність Маска, люди виплескують свою незгоду з ним на Tesla, виходячи на демонстрації до салонів та зарядних станцій компанії й подекуди навіть займаючись вандалізмом.
Після цього генеральний директор Tesla Ілон Маск звернувся до X, щоб сказати, що протестувальникам платив мільярдер Джордж Сорос.
Очевидно, що тепер продажі та сприйняття Tesla більше не ізольовані від дій Маска. Навіть керівники Tesla та члени правління, схоже, розуміють, що бренд у своєму нинішньому стані може бути просто кораблем, що тоне. Фінансовий директор Tesla, Вайбхав Танеджа, продав акції на суму 1,7 мільйона доларів, а голова правління компанії Робін Денхольм продав акції на суму 33 мільйони доларів. Навіть брат Ілона Маска, Кімбал Маск, продавав акції принаймні з лютого.
Тим часом продажі Tesla в Європі продовжують падати. І незрозуміло, чи зможе Китай компенсувати це просідання.
Безумовно, Tesla заслуговує на повагу за початок сучасної революції електромобілів, але, здається, компанія змарнувала цю перевагу. Замість того, щоб інвестувати в нові продукти та вдосконалення, Маск вирішив прив’язати бренд до обіцянок повністю автономного керування, але програмне забезпечення ще не дозволяє це реалізувати.
Зараз, напередодні початку продажів оновленої Model Y, головного електромобіля на ринку, Tesla стоїть над прірвою. Бренд бореться з надзвичайно негативними асоціаціями, а продажі продовжують зменшуватися, і якщо Model Y не вдасться принаймні трохи згладити це, важко уявити, що Tesla зможе щось придумати, щоб виправити ситуацію.
Раніше ми писали, що сміливий стартап Telo хоче принести на авторинок різноманіття зі своїм мініатюрним електричним пікапом. По суті, компанія обіцяє створити автівку розміром з Mini Cooper, але вантажну. І ми тепер навіть можемо побачити у дії прототип цього авто.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!