RU UA
1

Неправильна експлуатація псує автоматичну коробку передач: які 6 помилок допускають водії

Технології 12:41 - 02 листопада 2022

Дотримуйтесь цих простих правил, щоб зекономити на ремонті

Неправильна експлуатація псує автоматичну коробку передач: які 6 помилок допускають водії

Які 6 помилок водія швидко псують автоматичну коробку передач / Фото: Рexels

Часто водії допускають помилки та неправильно експлуатують автоматичну коробку передач, що стає причиною дорогого ремонту. Не робіть ці шість дій, щоб зберегти гроші та щоб "автомат" прослужив вам довше.

Як помилки допускають водії автоматичної коробки передач:

Не прогрівають

Прогрів потрібен не тільки мотору, а й коробці передач. Автоматиці потрібно більше часу, адже в коробці нічого не згоряє: вона розігрівається лише завдяки тертю у шестернях та фрикціонах. Оптимальна температура робочої рідини в автоматі становить від 50°C до 90°C. Приладів та лампочок, які інформують водія про прогрівання коробки, у водія перед очима немає, тому в будь-яких ситуаціях намагайтеся починати рух плавно.

Для того, щоб прогріти коробку потрібно перевести селектор у положення D, а потім у R, і дати попрацювати "автомату" в цих режимах 1-2 хвилини.

Старт із двох педалей

Надійний спосіб швидко вбити АКП – в режимі D втиснути в підлогу обидві педалі, а потім різко прибрати ліву ногу. При такому ривку з місця рідина в коробці максимально швидко перемішується і перегрівається, втрачаючи робочі характеристики. Якщо часто практикувати такий старт з місця, коробку можна зіпсувати за кілька десятків тисяч кілометрів.

Неправильне буксирування

Правило буксирування автомобілів з АКП "50 на 50" працює наступним чином – швидкість не вище 50 км/год, їдемо не далі 50 км. При недотриманні цих умов через відсутність мастила можуть з’явитися зади на поверхнях тертя. Але сьогодні ці вимоги стали більш жорсткими – "30 на 30". А деякі виробники взагалі виступають проти буксирування, рекомендуючи перевозити несправну машину виключно на евакуаторі.

Часте перемикання у у режим "Паркінг"

Багато водіїв перемикають селектор автоматичної коробки у режим P при кожній зупинці на світлофорі. Такий метод не приносить користь коробці, а навпаки, фрикціони прискорено зношуються. Подібне перемикання виправдане хіба що за тривалої зупинки, наприклад, на залізничному переїзді.

Не ставлять на "ручник"

При стоянці на ухилі кузов починає фактично тиснути на клямку фіксатора на валу коробки, тому при паркуванні на ухилі завжди використовуйте стоянкове гальмо. Причому вмикайте його перед тим, як перевести селектор у положення P. І ніколи не вмикайте режим P, доки машина не зупинилася повністю – можна зламати фіксатор положення "Паркінг".

Не змінюють рідину

Робочу рідину треба міняти регулярно – певним стандартом є інтервал у 60 тис км. У будь-якому випадку краще замінити рідину раніше рекомендації.

Нагадаємо, купівля авто з пробігом може супроводжуватися не лише радістю, а й розчаруванням через низьку надійність. Ми називали 10 моделей, з якими ви забудете про ремонт.

Джерело: АвтоСвіт

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин