Американський стартап представив найбільший у світі автономний електричний вантажний літак
Вантажний літак зможе доставляти цінні вантажі у важкодоступні райони на відстані до 320 кілометрів

Каліфорнійський стартап представив найбільший автономний вантажний електричний літак/Фото: Pyka
У 2020 році каліфорнійський стартап Pyka випустив автономний електричний літак-розпилювач (для сільськогосподарських робіт) під назвою Pelican. Тепер компанія розробила вантажну версію, яка вважається найбільшим у світі автономним електричним вантажним літаком.
Деталі
Генеральний директор і співзасновник компанії Майкл Норчіа зазначає:
Pelican Cargo матиме значний позитивний вплив на життя людей. Ми розробили цей літак, щоб усунути викиди CO2 з логістичного ланцюга, водночас пропонуючи значну перевагу у швидкості над наземним транспортом та експлуатаційними витратами на частку традиційного повітряного транспорту.
Безпілотна підйомна система Pelican Cargo була розроблена для експрес-логістики. У Pyka заявляють, що їх літак буде особливо корисним для доставки вантажів у віддалені сільські громади.




Pelican Cargo оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 50 кВт/год, який забезпечує запас ходу на одній зарядці до 320 км – плюс 20-хвилинний резерв. Чотири електродвигуни потужністю 25 кВт (33,5 к. с.) живлять два гвинти з фіксованим кроком передньої та задньої частин кожного крила, а літак має переваги на кшталт повністю резервної силової установки, елементів керування та набору датчиків.
Вантажний дрон має довжину 7,3 м і висоту 2,1 м. Він може підняти вантаж вагою 181 кілограм й завантажується спереду у вантажний простір об’ємом 1,87 метра кубічного за допомогою висувного носа та висувного лотка. Літак має загальний розмах крил 11,5 м, а для того, щоб піднятися в повітря, йому потрібна злітно-посадкова смуга розміром 183 x 15 метрів, покрита гравієм, грунтом і травою, після чого він виконуватиме крейсерський політ зі швидкістю від 80 до 90 вузлів (148-167 км/год).
Можливості автономного польоту побудовані на основі фірмового польотного двигуна, який використовує шість процесорів, розподілених на дві комп’ютерні системи, він спрямовується вперед лідаром у поєднанні з GPS, радаром і лазерними технологіями. У Pyka розраховують, що логістичні компанії зможуть керувати літаком з мінімальною підготовкою.
Раніше ми повідомляли, що компанія ZeroAvia вперше підняла в повітря найбільший у світі воднево-електричний літак й наблизила людство до появи екологічно чистої авіації. 19-місний двомоторний літак Dornier 228, оснащений прототипом воднево-електричної силової установки, здійснив 10-хвилинний політ з аеропорту Котсуолд у Великобританії.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!