RU UA
1

BMW освіжила кабіну та покращила гібридну систему нових Х5 та Х6. Фото

Технології 15:02 - 08 лютого 2023

Після рестайлінгу популярні кросовери отримали змінену кабіну, інтер'єр та потужнішу гібридну трансмісію

BMW Х6

BMW представила кросовери Х5 та Х6 після рестайлінгу/Фото: BMW

BMW випустить значно оновлені версії своїх BMW X5 і BMW X6 у квітні цього року. Німецький бренд показав фото оновленої кабіни та розкрив деталі покращеної гібридної системи популярних кросоверів.

Деталі

Серед змін, внесених у четверте покоління X5 і третє покоління X6, є легка переробка екстер’єру, оновлений інтер’єр із новим цифровим дисплеєм і модифіковані трансмісії, включаючи бензиново-електричний агрегат потужністю 309 кінських сил у X5, який забезпечує запас ходу на електриці у 110 кілометрів.

У рамках оновленого рестайлінгу моделі X5 і X6 отримали нову решітку радіатора всередині переднього бампера. X5 2023 модельного року також використовує елементи дизайну xLine як стандарт, тоді як X6 оснащений пакетом M Sport. Всередині X5 і X6 змінено подібно до оновленого X7, разом з яким вони виробляються на заводі BMW у Спартанбурзі в США.

Основою змін в інтер’єрі є нова вигнута цифрова панель, встановлена ​​на дещо переробленій панелі приладів. Система працює під управління останньої версії операційної системи BMW iDrive і містить 12,3-дюймовий дисплей приладів і 14,9-дюймовий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи. Елементи керування кондиціонером на центральній консолі отримали додаткові сенсорні елементи керування.

Новий BMW X5. Фото: BMW

Опції представлені проєкційним дисплеєм із функцією доповненої реальності, панорамним скляним люком зі світлодіодним підсвічуванням, додатками для різних елементів керування та звуковою системою Bowers & Wilkins.

Потужність до нових X5 і X6 походить від переглянутого ряду бензинових, дизельних і бензиново-електричних силових агрегатів. Усі, як стверджується, пропонують покращену ефективність і економічність у поєднанні з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і системою повного приводу BMW xDrive four.

Зі змінами в процесі згоряння, системі керування клапанами та запалюванням 3,0-літровий рядний шестициліндровий бензиновий агрегат із турбонаддувом (X5 xDrive50i, X6 xDrive40i) видає 375 к. с. і 520 Нм крутного моменту. Дизельний варіант (X5 xDrive30d, X6 xDrive30d) має незмінну потужність на рівні 278 к.с. і 659 Нм, попри внутрішні зміни.

З іншого боку стандартний шестициліндровий бензиновий і дизельний двигун, а також бензиновий V8, усі отримують батарею 48V, що додає 12 к.с. і 200 Нм завдяки електродвигуну, встановленому на коробці передач.

Новий BMW X6. Фото: BMW

Зміни також відбулися у верхній частині модельного ряду: X5 M50 xDrive та X6 M50 xDrive тепер мають приставку M60. Попри це, вони все ще працюють на тому ж 4,4-літровому бензиновому двигуні V8 з турбонаддувом, що й раніше, потужністю 523 к.с. і крутним моментом 750 Нм. Завдяки цьому обидві моделі M Performance розганяються до 100 км/год за 4,3 с.

Бензиново-електрична гібридна трансмісія в попередньому X5 xDrive45e (тепер X5 xDrive50e) була оновлена ​​3,0-літровим шестициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом нового покоління, який забезпечує додаткові 26 к.с. при 309 к.с.

Разом із потужнішим електродвигуном, встановленим на коробці передач, який дає додаткові 84 к.с. при 197 к.с., загальна потужність системи зросла до 490 к.с. Крутний момент також зростає на 700 Нм. Ємність батареї зросла на 3,4 кВт-год до 25,7 кВт-год.

Ми також повідомляли, що Zeekr – дочірній бренд китайського автомобільного гіганта Geely, показав перші зображення своєї третьої моделі – кросовера під назвою X. Раніше бренд представив універсал із назвою 001 та мінівен 009.

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин