ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Geely розпочала тестування електричного повітряного таксі Aerofugia

Технології 12:25 - 10 лютого 2023

Прототип аеротаксі Aerofugia AE200 є найбільшим китайським eVTOL, який коли-небудь піднімався в повітря

Aerofugia AE200

Китайський автомобільний бренд Geely тестує аеротаксі Aerofugia AE200/Фото: Weibo

Китайський автомобільний гігант Geely почав тестувати Aerofugia AE200 — повнорозмірний п'ятимісний прототип електричного повітряного таксі eVTOL з руховими установками, що нахиляються. Це свідчить про серйозні наміри китайського бренду розвивати міську повітряну мобільність.

Деталі

Aerofugia це наступник стартапу Terrafugia Transition з Массачусетсу. Geely придбала Terrafugia у 2017 році, після чого стартап зосередився на розробці перехідних eVTOL, а потім був переведений до Китаю у 2021 році. Geely потім вклала близько 55 мільйонів доларів в німецьку компанію eVTOL Volocopter, створивши дочірню компанію під назвою Aerofugia в Ченду, щоб почати розробляти електричні авіатаксі.

eVTOL — це вид електричних літальних апаратів вертикального зльоту та посадки. Він виник завдяки зростаючій потребі в нових транспортних засобах для міської повітряної мобільності.

Тепер Aerofugia має повномасштабний прототип у повітрі, розроблений на основі деяких пізніших проєктів eVTOL команди Terrafugia. Технічний демонстратор серії AE200 — це п’ятимісне електричне повітряне таксі з розташованим зверху широким крилом і чотирма довгими силовими блоками, кожен з яких має пропелер на двох кінцях. Передній ряд гвинтів може нахилятися повністю горизонтально для крейсерського польоту, а дві внутрішні гондоли з’єднані заднім крилом й переходять назад у вертикальні хвостові стабілізатори.

Концепт аеротаксі Aerofugia TF-2. Фото: Aerofugia

Як і інші китайські компанії eVTOL Autoflight і TCab Tech, Aerofugia планує вийти на ринок з пілотованим транспортом, а не стрибати безпосередньо до автономних повітряних таксі. Прототип AE200 є найбільшим китайським eVTOL, який коли-небудь літав. Aerofugia сподівається отримати сертифікацію та ввести транспорт в експлуатацію до 2025-2026 року.

Концепт аеротаксі Aerofugia TF-2. Фото: Aerofugia

Geely є лише сьомим за величиною автовиробником у Китаї, але він все ще продає понад два мільйони автомобілів на рік, з прибутком близько 14 мільярдів доларів на рік. Будучи материнською компанією Aerofugia, вона надає величезні потужності для виробництва, навіть якщо між автомобільною та авіакосмічною промисловістю потрібно зробити досить великий крок. Таким чином, Aerofugia безсумнівно може стати дуже значним гравцем у цьому просторі.

Концепт аеротаксі Aerofugia TF-2. Фото: Aerofugia

Ми також повідомляли, що Zeekr – дочірній бренд китайського автомобільного гіганта Geely, показав перші зображення своєї третьої моделі – кросовера під назвою X. Раніше бренд представив універсал із назвою 001 та мінівен 009.

Джерело: New Atlas

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин