Ikea-мобіль: шведська компанія Luvly планує випустити мініатюрний електрокар-конструктор
Недорогий автомобіль (хоча фактично це квадроцикл) важить менше 400 кг і використовує сендвіч-композитне шасі
Шведський стартап Luvly планує випустити мініатюрний електрокар-конструктор/Фото: Luvly
Новий шведський стартап Luvly прагне використати концепцію плоских конструкцій у стилі Ikea, щоб зробити революцію на ринку легких електромобілів зі своїм мініатюрним квадроциклом Luvly О. Ця автівка-конструктор має стати головним конкурентом Citroën Ami.
Деталі
Очолювана ветераном автомобільної індустрії Хоканом Лутцем, фірма розробляє електричний квадроцикл Luvly О з метою виготовлення його з використанням сендвіч-композитного шасі. Це робить його дешевшим у виготовленні, ніж традиційний автомобіль. Це також дає змогу відправляти машину окремими частинами, а потім збирати її ближче до місця розташування клієнта.
Luvly О важить менш як 400 кг і має довжину 2700 мм, але при цьому тут помістився 269-літровий багажник. У ньому використовуються змінні батареї, а фірма заявляє про запас ходу у 100 кілометрів на одному заряді, а також максимальну швидкість у 90 кілометрів на годину. Початкова стартова ціна становитиме 10 тисяч євро.
Сендвіч-композитне шасі забезпечує додатковий захист завдяки пінопластовим блокам, які діють як зони поглинання енергії. Лутц експериментував із цією концепцією в попередній компанії близько 15 років тому. Він зазначає:
У нас було легке шасі, яке було неймовірно міцним, але воно також було неймовірно дорогим – у 20 разів дорожче, ніж ми могли собі дозволити.
Прорив із Luvly, стверджує Лутц, полягає в переході від виробництва одного монокока до великих композитних панелей, які потім можна нарізати на необхідні форми та з’єднувати між собою алюмінієвими з’єднувачами. Розробник Luvly О заявив:
Це означає, що панелі наддешеві, і ми можемо відправляти їх частинами. Це також означає, що ми можемо адаптувати панелі для різних автомобілів.
Доставка транспортних засобів окремими панелями дозволяє потенційно значно заощадити на транспортних витратах. За підрахунками Лутца, близько 20 повністю зібраних О помістилися б у стандартний 20-футовий транспортний контейнер, але, оскільки кожна панель кузова займає близько половини квадратного метра, один контейнер можна було б використовувати для доставки 250 незібраних кузовів.
Luvly здебільшого зосереджена на кузовах транспортних засобів і виробничому процесі. Лутц заявив, що машина використовуватиме "гарні" стандартні двигуни та батареї.
Електромобіль все ще перебуває на стадії гомологації і Лутц не повідомляє про часові рамки його виходу на ринок.
Раніше Alpine представила спортивний електричний хетчбек A290_β з кермом посередині. Серійна версія цього вражаючого концепткара має з'явитися у 2024 році.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!