Укрзалізниця впровадила ChatGPT: нейромережа замінить співробітника
Перевізник додав штучний інтелект, який виведе спілкування компанії з клієнтами на абсолютно новий рівень

Укрзалізниця почала використовувати ШІ в роботі / Фото: frimufilms/Freepik
Технологію ChatGPT поступово впроваджують провідні світові та національні бренди, щоб полегшити процес взаємодії з клієнтами, прискорити комунікацію та знизити навантаження на відділ підтримки. Тепер штучний інтелект використовує і "Укрзалізниця".
Деталі
Компанія розповіла 11 травня в Telegram, як ШІ допомагає їй опрацьовувати звернення пасажирів, яких тільки за одну добу набігає близько 1300 штук.
З них приблизно 300 відгуків люди залишають у текстовому форматі, вони безпосередньо стосуються роботи залізниці.
Раніше на кожне подібне повідомлення доводилося відповідати вручну, але тепер цю роботу виконуватиме нейромережа ChatGPT. ШІ автоматично розбиває запити людей на 21 тематику, а після цього ділить за дрібнішими категоріями, щоб видати найбільш підходящу відповідь.
Звернення завантажуються в систему аналізу, яка дає змогу відстежувати за днями, тижнями і місяцями динаміку скарг щодо конкретних поїздів і маршрутів.
Це прискорює зворотний зв'язок і допомагає виявити проблемні ділянки, щоб оперативно відреагувати на проблему. У повідомленні компанії йдеться, що технологія коректно розуміє категорію в 90% випадків.
Раніше Укрзалізниця представила оновлений поїзд "Одеса-Вінниця". Його не просто відремонтували, а зробили інклюзивним і комфортабельним.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!