Проїде всюди: Toyota представила пікап Tacoma у 8 комплектаціях на будь-який смак
Модель, перш за все, розрахована на американський ринок, але має усі задатки, щоб стати хітом по всьому світу
Toyota представила нову Tacoma одразу у 8 комплектаціях/Фото: Toyota
Toyota представила повністю оновлений пікап Tacoma одразу у восьми комплектаціях, які мають задовільнити найрізноманітніші смаки.
Деталі
Новий 2,4-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом доступний у трьох потужностях у восьми комплектаціях: SR, SR5, TRD PreRunner, TRD Sport, TRD Off-Road, Limited, Trailhunter і TRD Pro. Базовий двигун з’являється виключно в SR, де він видає 228 кінських сил і 336 Нм крутного моменту.
Турбована четвірка iForce замінює минулорічний V-6 і є стандартною силовою установкою в SR5, TRD PreRunner, TRD Sport, TRD Off-Road і Limited. Він генерує ті самі 278 кінських сил, що й попередній V-6, але крутний момент значно зріс, піднявшись на цілих 20% з 360 Нм до 430 Нм.
Але найкращою пропозицією тепер є трансмісія iForce Max, яка додає гібридну систему з потужністю 326 кінських сил і найкращим у своєму класі крутним моментом 630 Нм. Гібридна система також містить 2400-ватний інвертор змінного струму, який замінює стандартний 300-ватний блок. Ця установка є базовою силовою установкою в модернізованих TRD Pro і нещодавно представленому Trailhunter, але вона також доступна як опція в TRD Sport, TRD Off-Road і Limited. Економія палива ще не оприлюднена для жодної з цих нових силових установок.
За чутками, нова Tacoma нарешті має дискові гальма ззаду, що дозволяє використовувати електронні стоянкові гальма та деякі високоякісні системи активної безпеки, які є стандартними. Головною особливістю є нова задня вісь із гвинтовими пружинами. Але перехід на них не є повним, оскільки комплектації SR, SR5 та TRD PreRunner, які постачаються з подовженою кабіною, мають листові ресори, що підтримують їхні задні кінці.
Комплектація TRD Off-Road має потенціал стати найпопулярнішою моделлю. Його популярний рецепт все ще включає кнопкове блокування заднього диференціала, високорівневі функції керування місцевістю та налаштовану підвіску для бездоріжжя. Шини тут тепер мають 33 дюйми у висоту, а підвіску було значно покращено, з невеликим підйомом носа та дистанційними резервуарними амортизаторами Bilstein, які мають збільшений діаметр поршня та гідравлічний кінцевий упор, що має пом’якшити посадку, коли підвіска наближається до повного стиснення.
Цікавою є також комплектація TRD Sport зі спортивно налаштованими амортизаторами, шинами, орієнтованими на тротуар, і повітрозабірником на капоті.
Комплектація Limited створена як вантажівка з плавним ходом для тих, хто не зацікавлений у бездоріжжі. Підвіска тут складається з адаптивних змінних амортизаторів, і він стоїть окремо в лінійці завдяки використанню постійної системи повного приводу, яка працює як повний привід, доки ви не заблокуєте міжосьовий диференціал для зчеплення на бездоріжжі.
Комплектація TRD Pro має стати найкращим вибором для тих, хто віддає перевагу швидкому пересуванню по пустельній місцевості. TRD Pro отримав високу посадку з широкою колією, якої ніколи не було раніше. Ширина колії тут на цілих 3 дюйми більша, ніж у базової моделі, і він їздить на 2 дюйми вище спереду та на 1,5 дюйма вище ззаду на 33-дюймових шинах і 18-дюймових колесах. Тепер амортизація здійснюється за допомогою 2,5-дюймових регульованих амортизаторів Fox QS3, а задня частина має переваги гідравлічних амортизаторів Fox IFP (внутрішній плаваючий поршень), які розташовані всередині гвинтових пружин. Від’єднуваний передній стабілізатор поперечної стійкості тут є стандартною опцією.
Новинка цього року – це Trailhunter, створений для справжніх дослідників та мандрівників поза асфальтом. Як і Pro, він має гібридну силову установку iForce Max, від'єднуваний передній стабілізатор поперечної стійкості й підвіску з широкою колією високого ходу. Підвіска має дистанційні резервуарні амортизатори Old Man Emu, які налаштовані на бездоріжжя, одночасно витримуючи тривале навантаження та важке спорядження. 2400-ватний інвертор змінного струму Max hybrid здається особливо зручним для живлення приладів, таких як електричний холодильник. Також тут передбачено встановлення додаткового обладнання для кращого освітлення
В інтер'єрі нової Tacoma інженери приділили значну увагу покращенню положення за кермом, піднявши сидіння й дах та покращивши діапазон регулювання керма. Інтер’єр також приємний на вигляд, з логічними елементами керування та свіжим дизайном.
Ціни та повний набір специфікацій будуть оголошені лише пізніше цього року, а з'явиться Tacoma у продажу в четвертому кварталі. Гібридна трансмісія iForce Max з’явиться лише навесні 2024 року. Це також добре й для покупців, адже одразу 8 комплектацій авто з можливістю вибору двох кабін, двох багажних відсіків, двох трансмісій і безлічі підвісок спантеличить будь-кого.
Раніше Ford представила абсолютно новий E-Tourneo Courier, повністю електричний компактний мінівен з виглядом позашляховика, який вийде на європейські ринки вкінці 2024 року.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!