Італійська краса: Ferrari представила нові суперкари SF90 XX Stradale та SF90 XX Spider. Фото
Ferrari випустить лише 799 екземплярів SF90 XX Stradale і 599 одиниць Spider, які уже давно розпродані

Ferrari представила SF90 XX у кузові купе та кабріолет/Фото: Ferrari
Ferrari випустила свій новий продуктивний суперкар SF90 XX, який балансує на межі автомобіля для звичайних доріг та веселої іграшки для гоночного треку. Італійці випустили дві надзвичайно красиві версії SF90 XX: Stradale зі спортивним обвісом та кабріолет Spider. Раніше XX моделі призначалися лише для треку, але ця пара стала першою, яку можна використовувати на дорогах.
Деталі
Моделі SF90 XX оснащені тією ж гібридною силовою установкою, що і стандартна модель, яка складається з двигуна V-8 з подвійним турбонаддувом і трьох електродвигунів. Але для SF90 XX інженери Ferrari налаштували двигун V-8 з подвійним турбонаддувом, щоб вичавити з нього більше потужності. Вхідні та випускні отвори V-8 були відполіровані, замінені нові поршні, а ступінь стиснення збільшено. Пікова потужність - 786 кінських сил (на 17 к.с. більше, ніж у стандартної версії). У поєднанні з новою функцією Extra Boost для електродвигунів загальна потужність системи становить 1016 кінських сил (приріст 30 к.с.).
Змін зазнала й восьмиступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням. Нова логіка перемикання передач запозичена з Daytona SP3, а перемикання передач супроводжується гарчанням вихлопної системи з перевищенням швидкості підйому на вищих обертах. Це дуже гучна автівка, але її звук – симфонія потужності, а не безглуздий крик.
За даними Ferrari — час розгону SF90 XX до сотні становить 2,3 секунди, що на 0,2 секунди швидше, ніж у SF90.
Окрім гігантського фіксованого заднього антикрила, Ferrari переробила більшість аероелементів SF90, щоб збільшити притискну силу. Компанія стверджує, що SF90 XX може створювати максимум 530 кілограмів притискної сили на 250 кілометрах на годину, що є величезним стрибком у порівнянні з 390 кілограмами звичайного SF90 Stradale. XX зберігає активний задній спойлер від SF90, який був перероблений для роботи з нерухомим крилом і перемикається між положеннями низького опору та високою притискною силою.





Капот розділений двома ніздрями, які служать випуском для повітря, що проходить через передні радіатори. Ferrari також покращила електронні системи SF90 XX для кращої продуктивності та часу проходження кола. Нова система керування ходовою частиною, запозичена з 296 GTB, використовує три датчики повороту, щоб краще тріангулювати динаміку автомобіля в режимі реального часу, щоб максимізувати ефективність гальмування.
Удосконалення технічної частини спонукали до кількох змін у дизайні автомобіля. Інтеграція великого фіксованого заднього антикрила, наприклад, означала зміну задньої частини SF90 XX, яка була подовжена, щоб надати їй свого роду довгий силует. Нові випускні отвори на капоті прикрашені фарбою контрастного кольору, а повітрозабірники, розташовані на крилах, слугують натхненням для дизайну внутрішньої панелі дверей.
Говорячи про інтер’єр, Ferrari створила нові монококові ківшеподібні сидіння з вуглецевого волокна, щоб зменшити вагу. Попри те, що вони здаються нерухомими, сидіння регулюються за допомогою вміло інтегрованих еластичних матеріалів.
Центральна консоль також має менше матеріалів і замість шкіри чи пластику вона покрита чудовим матовим вуглецевим волокном. Хромований селектор коробки передач восьмиступінчастої коробки перемістили вперед на центральній консолі, а перемикачі склопідйомників перемістили далі назад.
Кабріолет SF90 XX Spider відрізняється від купе лише тим, що його дах може відкритися за 14 секунд і, відповідно, трішки іншим компонуванням аеродинамічних елементів.
Буде виготовлено лише 799 купе SF90 XX Stradale і лише 599 SF90 XX Spider і всі вони вже мають власників. Ціна купе становить близько 844 000 доларів. Кабріолет коштує навіть дорожче — близько 932 000 доларів.
Раніше BMW представила найпотужнішу версію свого позашляховика початкового рівня – X1 M35i xDrive. Оновлений кросовер став агресивнішим на вигляд та отримав вдосконалення не лише трансмісії й двигуна.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!