ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Twitter отримав нову назву: ось як виглядатиме логотип після ребрендингу

Технології 12:31 - 24 липня 2023

Так, соціальна мережа Ілона Маска тепер не Twitter, а Х... просто Х

Логотип Twitter

Twitter став X/Фото: David Odisho/Getty Images

Генеральний директор Twitter Лінда Яккаріно офіційно представила новий логотип та, відповідно назву соціальної мережі. Twitter продовжує радикально змінюватися після придбання Ілоном Маском. Тепер соцмережа називатиметься "Х" (добре, що не Z).

Деталі

Пізно ввечері в неділю Яккаріно показала новий логотип, розміщений на головному офісі Twitter у Сан-Франциско. Цікаво, як тепер називатимуть пости у цій соцмережі. Раніше це були твіти, а тепер будить "ікси"?

Lights. Camera. X! pic.twitter.com/K9Ou47Qb4R

— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023

В іншому повідомленні, опублікованому незадовго до цього, Яккаріно поділилася логотипом, зазначивши: "X тут! Зробімо це". Але Маск розкрив всі козирі ще в суботу, поділившись новим логотипом й зазначивши, що хоче, щоб всі називали соцмережу Х, а не Twitter.

X is here! Let’s do this. pic.twitter.com/1VqEPlLchj

— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023

Раніше в неділю Яккаріно написала у Twitter, що вони з Маском "з нетерпінням чекають співпраці з нашими командами та кожним із наших партнерів, щоб вивести X у світ".

Її коментарі послідували за серією дописів Маска в суботу ввечері, в яких говорилося про великі зміни на платформі, включаючи ребрендинг. У березні Маск змінив назву бізнесу з Twitter Inc. на X Corp., а в суботу написав у Twitter:

Незабаром ми попрощаємося з брендом Twitter і, поступово, з усіма птахами.

При цьому дизайн соцмережі й культовий логотип з блакитною пташкою залишаються на своєму місці у вбудованих публікаціях вище, але на самому сайті їх уже немає.

План відмовитися від культового логотипа Twitter і перетворити програму на щось, що виходить за межі платформи мікроблогів, слідує за іншими великими змінами в компанії після того, як Маск придбав її в жовтні за 44 мільярди доларів. Попередні рішення про масштабні скорочення працівників та "галочки" для користувачів за підпискою сприймалися критично.

Наразі платформа намагається конкурувати з Threads, схожою на Twitter платформою, запущеною на початку цього місяця компанією Meta, яка зібрала понад 100 мільйонів користувачів за перші п’ять днів доступності, встановивши новий рекорд зростання.

Джерело: Digital Trends

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин