М’язистий мандрівник: Toyota представила оновлений Land Cruiser. Фото
Нове покоління Land Cruiser представили всього кілька років тому, але японці все одно вирішили внести кардинальні зміни у модель 2024 року
Toyota представила новий Land Cruiser 250-ої серії/Фото: Toyota
Останнє покоління Toyota Land Cruiser (300 серія) було представлено лише у 2021 модельному році. Але тоді воно не потрапило на американський ринок. Тепер же японський бренд представив радикально оновлений Land Cruiser (250 серію), який з'явиться й у США. Особливістю новинки є те, що вона має два варіанти дизайну.
Деталі
Toyota Land Cruiser 2024 року повертається до свого коріння з декількома ретро-стилями, більш маневреними розмірами та нижчою ціною (близько 50 тисяч доларів). Нова модель під кодовою назвою J250 базується на тій самій платформі TNGA-F, що й Lexus GX і Land Cruiser 300-ї серії (покоління з 2021 року), але з більш доступною ціною, ніж перша автівка, і меншими розмірами, ніж остання.
Подібно до GX, Land Cruiser 2024 року отримав розширену лінію вікон, але схожість дизайну між ними не надто очевидна. Обидва мають однакове майже плоске лобове скло та вертикальні бічні вікна, але деталі Land Cruiser роблять його більш "м'язистим" й менш розкішним, ніж Lexus.
Спереду новий Land Cruiser отримує більш блоковий передній бампер і прямокутну решітку радіатора. Цікаво, що фари у різних комплектаціях відрізняються (круглі, як у класичних моделях типу Land Cruiser 70 та витончені прямокутні, як у нової Land Cruiser 300).
Ззаду Land Cruiser відмовився від світлової смуги на всю ширину на користь простих квадратних задніх ліхтарів по кутах. Простий дизайн, хоча і не відверто ретро, нагадує про епоху, коли позашляховики, такі як Land Cruiser, були робочими конячками, а не показниками статусності.
У той час як Lexus GX і Land Cruiser 300-ї серії мають під капотом 3,4-літровий двигун V6 з подвійним турбонаддувом, американська 250-я серія використовуватиме вдосконалений 2,4-літровий чотирициліндровий двигун I-Force Max з турбонаддувом. Однак потужності у цій силовій установці вдосталь: він видає вражаючі 326 кінських сил і 630 Нм крутного моменту. Щобільше, завдяки електродвигуну потужністю 48 к.с. (та його миттєвому крутному моменту), встановленому у восьмиступінчастій автоматичній коробці передач, можна буде з легкістю долати деякі перешкоди на дорозі на невеликій швидкості.
Як і всі попередні моделі Land Cruiser, нова 250-я серія буде стандартно оснащуватися повним приводом. У цьому випадку це штатна установка з двошвидкісною роздавальною коробкою з можливістю вибору, а також автоматичним центральним диференціалом обмеженого тертя та блокуванням заднього диференціала.
Новий LC матиме дорожній просвіт 22 см з кутами виїзду, з’їзду та рампи 31, 22 та 25 градусів відповідно.
На додаток до абсолютно прийнятної геометрії для бездоріжжя, Land Cruiser також буде оснащено додатковим програмним забезпеченням, яке допоможе йому долати нерівності. Усі моделі Land Cruiser стандартно постачатимуться з контролем низької швидкості, який керує подачею газу та гальм, щоб дозволити водієві зосередитися на кермуванні через перешкоди, тоді як система допомоги при спуску допомагає керувати швидкістю під час спуску з крутих схилів.
Повернувшись до своїх витоків, новий Land Cruiser продаватиметься лише п'ятимісним. Попри те, що салон нової 250-ї серії не такий розкішний, як у 100-ої та 200-ї серії, він все ще добре сконструйований, з м’яким на дотик пластиком на верхній панелі приладів і дверних панелях. Але навіть більш тверді речі отримують незвичайне прогумоване покриття преміумкласу, яке допомагає приховати нижчий цінник.
Понад те, навіть базовий Land Cruiser (комплектація 1958) отримав підігрів передніх сидінь і підігрів керма для оббитого тканиною салону. Land Cruiser середнього класу може похвалитися оббивкою зі штучної шкіри Softex із підігрівом і вентиляцією передніх сидінь, а флагман First Edition отримає натуральну шкіру.
Land Cruiser також має пристойний технічний набір, причому базова модель отримала невеликий 8,0-дюймовий сенсорний дисплей, на якому працює найновіша інформаційно-розважальна система Toyota. Дві вищі комплектації мають 12,3-дюймовий дисплей з тим самим програмним забезпеченням. Кожен LC отримує адаптивний круїз-контроль, центрування смуги, автоматичне екстрене гальмування, запобігання виїзду зі смуги руху та моніторинг сліпих зон. Велика кількість стандартних функцій активної безпеки та допомоги водієві є приємним бонусом, особливо для сегмента, який часто ігнорує ці моменти.
Базова комплектація 1958 нового Land Cruiser коштуватиме близько 50 тисяч доларів. Для порівняння, базовий Land Rover Defender 110 – найприродніший конкурент 250-ї серії – коштує від 62 075 доларів.
Раніше після надзвичайно тривалої тизерної кампанії Mitsubishi нарешті представила нове покоління позашляховика L200. Пікап середнього розміру входить у своє шосте покоління зі свіжим дизайном ззовні та всередині.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!