RU UA
1

Сервіс Дії, що зберігає гроші, дерева та час: як це працює

Технології 16:42 - 18 вересня 2023

Понад 16 млн разів українці скористалися послугою шерингу документів

Сервіс Дії, що зберігає гроші, дерева та час: як це працює

Сервіс Дії, що зберігає гроші, дерева та час/Фото: diia_gov

Шеринг документів через Дію дає змогу отримувати цифрові копії документів відвідувачів одразу в систему компанії чи держоргану або на пошту.

Деталі

Завдяки шерингу українці тепер можуть отримувати послуги без паперових копій фізичних документів. Тож більше не потрібно хвилюватися, що забудеш паспорт удома, чи витрачати час та гроші на папір і друк.

Загалом українці пошерили копії своїх документів через Дію вже понад 16 млн разів. У міністерстві наводять такі показники – це щонайменше 16 млн зекономлених аркушів паперу і 48 млн грн зекономлених коштів на скануванні та друці. Щодня українці успішно шерять свої документи через Дію близько 30 000 разів — щоб відкрити банківську карту, отримати посилку, застрахувати авто тощо.

Наразі через Дію можна шерити ID-картку, закордонний паспорт, картку платника податків, свідоцтво про народження, довідку ВПО, водійське посвідчення та техпаспорт. А тепер через застосунок можна надіслати копію цифрового студентського.

Пошерити документи можна офлайн та онлайн. У разі онлайн-шерингу користувач може поділитися цифровою копією віддалено. Якщо зі смартфона — йому необхідно натиснути на спеціальну кнопку на сайті чи в мобільному застосунку установи. Якщо з ноутбука — сканером у застосунку Дія зчитати QR-код на екрані. Далі користувач отримує пуш-запит на передання копії та підтверджує його. Для цього потрібно мати активований Дія.Підпис. І все, копія документа летить у систему компанії.

У разі офлайн-шерингу користувач особисто відвідує офіс організації та показує штрихкод документа, копію якого потрібно передати. Після цього працівник сканує штрихкод або вводить у систему код, розміщений під ним. Після цього користувач отримає пуш-запит у застосунку Дія на передання копії документа та має його підтвердити.

Завдяки шерингу організації можуть отримати копію документа у форматі pdf та його метадані. Вони дають змогу налаштувати автозаповнення полів у системі компанії. Наприклад, під час створення анкети клієнта чи реєстрації. Шеринг також допомагає уникнути помилок під час внесення персональних даних у базу та пришвидшує обслуговування.

Нагадаємо, що Україна та ЄС роблять для посилення кіберзахисту хмарних сервісів: деталі.

Джерело: Дія

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин