RU UA
1

Ось так може виглядати ваш дім на колесах, якщо ви водій електровелосипеда

Технології 15:37 - 20 вересня 2023

Швейцарський дизайнер створює надзвичайно функціональні причепи для веломандрівників

кемпер Expedition

Подивіться, як виглядає кемперExpedition для електровелосипеда/Фото: Gentleman Style and World

Якщо ви любите подорожувати велосипедом, то ви, ймовірно, пробували їздити з великими велобаулами або займалися байкпекінгом, без чого важко обійтися при подорожах на великі дистанції. Також ви могли чути про велосипедні причепи, які дозволяють тягнути більше речей, але це доволі незручно й вам доведеться попотіти під гору... хіба якщо у вас не електровелосипед. В такому випадку ви можете не просто возити багаж у велосипедному причепі, а використовувати його як справжній дім на колесах з кемпером Expeditions.

Деталі

Завдяки низькій підлозі, чітким лініям і композитній конструкції, велосипедний кемпер Expeditions може бути ідеальним вибором, якщо з якихось причин ви віддаєте перевагу затяжним мандрам на велосипеді, а не автомобілі. Зважаючи на ціну такого "дому на колесах", таке рішення важко назвати оптимальним для більшості, але мало кому буде нецікаво подивитися, як це працює.

Кожен кемпер створено на замовлення швейцарським дизайнером Герхардом Вебером. Залежно від індивідуальних специфікацій клієнтів, матеріали можуть включати вуглецеве волокно, арамідне волокно або фанерні та пінопластові панелі.

Фото: Gentleman Style and World

Якщо не вказано інше, повний причіп має розміри 2240 мм у довжину, 1150 мм у висоту та 900–1200 мм у ширину. І хоча була створена надлегка модель вагою 38 кг, більшість екземплярів схиляють терези приблизно до 55 кг .

Однією з відмінних рис Expeditions є його гідравлічні бічні двері, що відкриваються вгору. Вікна з оргскла з двох сторін пропускають денне світло.

Всередині м’яка зона сидіння з регульованим кутом нахилу може бути перетворена у ліжко. Щоб забезпечити необхідний простір для ніг для сидіння, підлогу причепа можна опустити до рівня землі. Підлога залишається закритою з боків, коли вона опущена, тому перехожі не побачать, як ноги користувача стирчать із дна причепа, а також всередину не проникне вітер. Крім того, таке розташування дозволяє більшій частині ваги причепа та користувача переносити на землю через підлогу, тому вісь колеса не має тримати усю вагу.

Інші особливості включають передні та задні полиці, вентиляційний отвір на даху, розкладну зовнішню кухню в задній частині, а також стельовий світильник і вентилятор з живленням від батарейок. Вебер заявляє, що за бажання клієнтів Expeditions також можна оснастити комодом, обігрівачем, висувним мініхолодильником і резервуаром для води, але, звісно, ​​усе це сильно збільшить вагу. 

При цьому у розробці зараз перебуває позашляхова версія такого велокемпера.

Зайве говорити, що ці "будиночки на колесах" коштують недешево. Модель середнього класу обійдеться приблизно у 8000 швейцарських франків (8909 доларів США), а також на виготовлення та доставку знадобиться від двох до п’яти місяців. 

Раніше Mercedes представила новий компактний і затишний дім на колесах на базі V-Class. Новий Marco Polo став ще симпатичнішим та зручнішим для повністю автономних подорожей.

Джерело: New Atlas

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин