RU UA
1

Від Hyundai до Rolls-Royce: 10 найкращих електромобілів 2023 року

Технології 12:28 - 27 вересня 2023

Експерти британського видання Autocar склали свій список найкращих електричних автівок, які вийшли цього року

Cupra Born

Десятка найкращих електромобілів зараз на ринку/Фото: Cupra

З кожним роком на ринку з'являється все більше електромобілів й 2023 став справжнім проривом у цьому питанні. На цей момент на світовому ринку найширша пропозиція автівок на електричній тязі. Тому британські журналісти з популярного видання Autocar вирішили полегшити вам завдання, якщо ви шукаєте новий електромобіль з салону, й склали список з 10 найкращих електромобілів 2023 модельного року.

Деталі

10 перелічених нижче автомобілів, на думку експертів Autocar, є найкращими електромобілями на ринку зараз. Замість того, щоб бути прямими конкурентами, кожен був обраний за досконалість в одній конкретній сфері. Отже, якщо ви хочете знати, який найпрактичніший, найвеселіший або найкомфортніший електромобіль у продажу, читайте далі.

Найкращі електромобілі 2023 року

Найвеселіший – Cupra Born 

Фото: Cupra

Видання Autocar уже кілька років проводить щорічне тестування найпривабливіших електромобілів у продажу й називає цей рейтинг "Britain’s Best Fun EV". Чинним чемпіоном цього рейтингу є Cupra Born, який перевершив такі автомобілі, як MG 4 XPower і Abarth 500e.

Born переконливо поєднує розміри та зручність використання, вагу та потужність, запас ходу, а також ціну та доступність. У цьому електрокарі достатньо потужності, щоб зробити керування веселим, але не настільки, щоб здаватися незручним чи неефективним для дороги. Він має привабливе, збалансоване шасі з заднім приводом та чудово керується й до того ж пропонує чотири зручні сидіння та пристойний багажник. 

Cupra Born має реальних 350 кілометрів запасу ходу на одному заряді. Його можна назвати Volkswagen Golf GTI для епохи електромобілів. Ідеальний варіант, якщо ви збираєтеся вперше пересісти на авто з нульовими викидами.

Найкращий запас ходу – Fisker Ocean

Фото: Fisker

Дизайнер Aston Martin, який став керівником компанії Fisker, Хенрік Фіскер, дотримується доволі конструктивних поглядів на електромобілі та модельний ряд: наразі ви не можете запропонувати занадто багато.

Ось чому його новий позашляховик середнього розміру Fisker Ocean оснащений нікель-марганцево-кобальтовою батареєю корисної ємності 106 кВт/год. Це майже стільки ж, скільки пропонують Mercedes чи BMW у своїх флагманських моделях електромобілів, але автівка Fisker коштує половину вартості німецьких конкурентів. Заявлений запас ходу Ocean за стандартом WLTP становить 700 кілометрів, а реальний – 650 кілометрів, що також вражає.

Деякі наддорогі електромобілі можуть проїхати на одному заряді трохи далі, але зараз ніхто не пропонує кращого поєднання запасу ходу та співвідношення ціна-якість.

Найкращий дизайн – Hyundai Ioniq 5

Фото: Hyundai

Створити красивий та оригінальний електромобіль зовсім не просто. Багато таких автівок схожі одна з одною з їх обов’язково довгою колісною базою, короткими звисами та високими кузовами, які зазвичай зміщуються вгору акумуляторними блоками знизу. Тому справді оригінальні електромобілі заслуговують на визнання, особливо якщо вони доступні. 

Hyundai Ioniq 5, мабуть, найкраще показує, що електромобілі можуть бути привабливими та доступними одночасно. Корейці звернулися до крутого ретро-дизайну, посилаючись на Hyundai Pony Coupe 1974 року випуску, серед інших джерел натхнення. Результат, безсумнівно, виразний і бажаний, а також дозволяє вирішити проблеми дизайну, пов’язані з пропорціями, з якими стикаються багато виробників електромобілів. 

До того ж приємно, що Hyundai не зупиняється на експериментах з дизайном й після Ioniq 5 ми побачили Ioniq 6, який абсолютно інший, але не менш красивий.

Найкращі бортові технології – Mercedes EQS

Фото: Mercedes

Вибух цифрових автомобільних технологій першою спричинила Tesla, коли представила оригінальний седан Model S, але тепер найстаріший у світі виробник автомобілів взявся за гру, намагаючись довести, що він може покращити все, що може бути зроблено в Кремнієвій долині.

Коли Mercedes-Benz EQS з’явився у 2021 році, він вразив своїм гіперекраном: широким цифровим дисплеєм, який, здавалося, займав всю передню частину автомобіля. Насправді це не зовсім так: але він об’єднує значну цифрову приладову консоль із великим проекційним дисплеєм, величезний 17,7-дюймовий широкоформатний центральний інформаційно-розважальний екран, а також 12,3-дюймовий сенсорний екран перед пасажиром. Комбінований ефект досить запаморочливий, якщо вам подобається велика кількість сенсорних екранів в автомобілях.

Однак Mercedes не просто встановлює величезні екрани на своїх EQS: його останнє, третє покоління, інформаційно-розважального програмного забезпечення MBUX набагато простіше для навігації, ніж його попередники, і є свідченням зручності для користувача, якого немає в інших брендів.

Найкомфортніший – Mercedes EQS SUV

Фото: Mercedes

Електромобілі, за визначенням, мали б бути більш комфортними, ніж автівки з ДВЗ, але не усім виробникам вдається реалізувати цей потенціал. Проте Mercedes вдалося досягти вершини комфортної їзди з кросовером EQS.

Цей, безумовно, величезний автомобіль рухається по дорозі, як субмарина в океані: без жодного відчутного шуму та вібрацій, а нерівності на дорозі просто зникають під колесами. Тим, кому доводилось керувати цим електромобілем, здається, що комфортнішої їзди неможливо досягти.

Найвигідніший – MG 4

Фото: MG

Якби ви запитали пересічного автомобіліста, чому він ще не водить електромобіль, то почули б щось на зразок: "вони дорогі й у них маленький запас ходу". Але це було актуально кілька років тому, зараз усе змінюється.

Одним з недорогих й ефективних автомобілів є британський MG 4, який поставляється з акумуляторами ємністю 51 кВт-год, 64 кВт-год і 77 кВт-год. З найменшим акумулятором MG 4 зараз коштує близько 26 тисяч доларів США, а це дешевше, ніж базовий Volkswagen Golf з ДВЗ. 

Базовий MG 4 розрахований на 350 кілометрів пробігу між зарядками. Комплектація з найбільшим акумулятором дозволить проїхати близько 520 кілометрів без підзарядки, але все ще коштуватиме дешевше, ніж найдешевший гібрид Opel Astra.

Ціна — не єдине, чим може похвалитися цей автомобіль. MG 4 має добре збалансоване шасі із заднім приводом і чудову динаміку та управління під час водіння. Просторий чотиримісний салон доповнюється великим багажником. Практично, доступно, електрично.

Найкраща зарядка та привабливість – Porsche Taycan

Фото: Porsche

Німці з Porsche сколихнули індустрію розкішних автомобілів, коли представили електричний седан Taycan. Автомобіль на ринку ще з 2019 року, але все ще виглядає привабливо завдяки бренду й у дечому досі недоступний для конкурентів, як от швидкість зарядки.

Taycan — не найлегший електромобіль у своєму роді, його літій-іонний акумулятор ємністю 92 кВт/год важить близько 650 кг сам по собі. Але Porsche впровадив інновації, ефективно вирізавши отвори в акумуляторі під підлогою, щоб дозволити водієві сидіти нижче в автомобілі, а отже, знизити весь профіль транспортного засобу – і таким чином забезпечити відчуття водіння справжнього електричного спорткара.

Також тут є безліч комплектацій на вибір, від купи варіантів GTS до псевдопозашляховика Cross Turismo.

Звична перевага Porsche щодо ефективного охолодження забезпечила продуктивність швидкої зарядки 800 В постійного струму для Taycan, яку конкуренти все ще намагаються наздогнати. Автомобіль може зарядитися від 5 до 80% всього за 22 хвилини.

Найрозкішніший – Rolls-Royce Spectre

Фото: Rolls-Royce

Ще на початку 20-го століття Чарльз Роллс зазначив потенціал електродвигунів для використання в автомобілях класу люкс. Автомобільній компанії, співзасновником якої він є та яка носить його ім’я, знадобилося близько 120 років, щоб наздогнати його бачення, але тепер, коли це сталося, не може бути жодних суперечок про те, який електромобіль можна вважати найрозкішнішим.

Навряд можна сказати більше про комфорт та люксовість цього авто, ніж про це говорить сам бренд Rolls-Royce. Все так само на висоті, все так само преміально й дорого, як у попередніх Rolls-Royce, але тепер винятково на електриці.

Найпродуктивніший – Tesla Model S Plaid

Фото: Tesla

Tesla мала з'явитися у цьому списку, як один з першопрохідців у сфері електромобілів. Tesla Model S Plaid один з найшвидших автомобілів за розгоном з місця взагалі. З повною потужністю 1020 кінських сил і трьома електричними приводними двигунами вона потребує менш як 3 секунди для розгону до сотні.

Якщо говорити про час прискорення на одиницю ваги, Tesla Model S Plaid кращий за Bugatti Veyron Supersport та Ferrari SF90 Stradale. І це 2,2-тонний седан представницького класу середнього розміру, а не гіперкар з вуглеволокна. Звичайно, є й швидші електричні гіперкари, але якщо ви хочете подорожувати швидко, з комфортом, без шкідливих викидів й за розумні гроші, то кращий варіант, ніж Tesla Model S Plaid важко знайти.

Найпрактичніший – Volkswagen ID Buzz

Фото: Volkswagen

Volkswagen вдалось перезавантажити свій культовий мікроавтобус Type 2 з фургоном ID Buzz. Розміром між великим звичайним легковим автомобілем і компактним фургоном, він призначений для звичайних парковок й легкий для керування у звичному міському трафіку й відчувається як звичайний сімейний автомобіль, але набагато просторіший.

Buzz пропонує пасажирський і вантажний простір значно випереджаючи навіть більші розкішні електромобілі, а версія VW з подовженою колісною базою додає семимісну універсальність і додаткову вантажопідйомність у верхній частині. Ретро-дизайн VW робить автомобіль привабливішим, ніж будь-який інший електрофургон. При цьому планується випуск повнопривідних версій, кемперів California та GTX.

Раніше ми повідомляли, що китайський автомобільний бренд Yangwang, який є дочірньою компанією BYD, що спеціалізується на випуску преміальних авто, представив новий розкішний кросовер U8 Premium Edition. І якщо ви скептично ставитеся до китайського автопрому, то ця штука нічим не поступається Bentley, Range Rover, Lexus чи Infinity (принаймні на папері).

Джерело: Autocar

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин