ua ru
Будь ласка, заповніть це поле
1

Tesla виграла перший суд у справі про смертельну аварію з автопілотом

Технології 20:45 - 31 жовтня 2023

Програмне забезпечення для допомоги водієві не спричинило аварії у 2019 році, вважають присяжні

Tesla виграла перший суд у справі про смертельну аварію з автопілотом

Tesla виграла перший суд у справі щодо аварії через автопілот / Фото: Getty Images

Компанія Tesla переконала присяжних, що її технологія Autopilot не була відповідальною за аварію, в якій чотири роки тому загинув водій з Каліфорнії, виправдавши систему допомоги водієві, яка є основною частиною зусиль Ілона Маска, спрямованих на те, щоб виділити його компанію з виробництва електромобілів серед конкурентів. Про це повідомили в Bloomberg.

Деталі

Присяжні в суді штату в Ріверсайді, Каліфорнія, у вівторок стали на бік Tesla в першому судовому процесі за позовом, в якому автопілот звинувачується в смертельній аварії. Двоє пасажирів, які вижили й отримали серйозні травми, вимагали 400 мільйонів доларів компенсації за фізичні ушкодження, моральну шкоду і втрату життя водія.

Восьмирічний експеримент Tesla з напівавтономним водінням загруз у суперечках, хоча Маск стверджує, що ця технологія робить його автомобілі найбезпечнішими з усіх коли-небудь вироблених.

Компанія стикається з федеральними розслідуваннями щодо того, чи призвели дефекти автопілота до щонайменше 17 смертей з червня 2021 року, а також з регуляторними розслідуваннями та судовими позовами через заяви про те, що вона перебільшила свій прогрес у переході до безпілотного водіння. Кілька позовів щодо смертельних аварій будуть розглянуті в найближчі місяці в судах Каліфорнії та Флориди.

Вердикт був винесений в той час, коли акції Tesla можуть втратити майже п'яту частину своєї вартості менш ніж за два тижні на тлі зростаючого занепокоєння, що попит на електромобілі починає слабшати.

Судовий процес, що тривав у Ріверсайді майже місяць, був зосереджений на справі Майки Лі, чий автомобіль Model 3 з'їхав з автостради в Південній Каліфорнії у 2019 році, врізався в дерево і загорівся.

Адвокати, які представляли жертв аварії, стверджували, що виробничий дефект у режимі автопілота призвів до того, що автомобіль різко з'їхав з дороги. Компанія стверджувала, що Лі вживав алкоголь перед тим, як сів за кермо, і що немає жодних доказів того, що він взагалі активував автопілот перед зіткненням.

Присяжні у складі дев'яти осіб винесли свій вердикт на четвертий день дебатів.

Нещодавно китайський бренд зрівнявся з Tesla за продажами електромобілів.

Джерело: Bloomberg

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

Головне за сьогодні
Більше новин