RU UA
1

Новий кавер The Economist про стрімінг спорту

Світ 09:34 - 26 липня 2024

Дві важливі зміни допомагають спорту стати глобальним

Новий кавер The Economist про стрімінг спорту

Новий кавер The Economist про стрімінг спорту

Хоча Олімпійські ігри та чемпіонат світу з футболу мають глобальні аудиторії, більшість найцінніших спортивних подій залишаються національними. Наприклад, 98% доходів від медіаправ Національної футбольної ліги США (NFL) надходить з внутрішнього ринку. Індійська Прем'єр-ліга з крикету заробляє 96% своїх доходів всередині країни. 

Деталі

Однак тепер глобалізація спорту набирає обертів. Технології змінюють спосіб трансляції спорту та насолоду від нього, даючи лігам можливість стати світовими. Це великий шанс для бізнесу — мільярди доларів чекають тих, хто завоює іноземні ринки. Відтепер видовища, які вже радують фанатів в одній країні, почнуть захоплювати і в інших.

Дві важливі зміни допомагають спорту стати глобальним. Перша — це революція на стороні пропозиції: спортивні трансляції переходять від національних телеканалів до глобальних стрімінгових платформ. Netflix, який уже привернув світову аудиторію до корейського хорору та французької комедії, тепер робить те ж саме зі спортом.

Друга революція — на стороні попиту. Прихильність до команд поступово поступається місцем захопленню окремими спортсменами. Соціальні мережі дозволяють найкращим гравцям культивувати глобальні особисті фан-бази, залучаючи фанатів без зв'язку з їхньою командою чи навіть видом спорту. Зіркові гравці, як Ліонель Мессі, притягують нові аудиторії до MLS не тільки завдяки своїм досягненням, але й мільйонам підписників у Instagram. 

Раніше ми писали, що нова обкладинка The Economist про рівень IQ у 72 країнах

Не пропустіть цікавинки!

Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!

ГОЛОВНЕ ЗА СЬОГОДНІ
Більше новин