"У пастці 90-х": IKEA створила реаліті-шоу про життя молоді у старому будинку
Шоу запустили до 25-річчя магазину в Іспанії
Фото: Getty Images/Автор - Jenny Evans
IKEA Spain з нагоди свого 25-річчя запустила спільно з рекламною агенцією McCann реаліті-шоу про життя молоді у будинку 90-х.
Шість учасників шоу з назвою "У пастці 90-х" будуть жити у будинку з меблями, технікою та інтер'єром 30-річної давності. По ходу шоу їм видаватимуть елементи "благ" сучасного світу, у вигляді техніки чи, наприклад, постільної білизни.
У McCann зазначають, що їх проєкт стирає грані між рекламою, реальністю та вигадкою. Усього підготовлено 8 епізодів шоу, які виходитимуть в інтернеті та на телебаченні.
Раніше ми повідомляли, що IKEA випустила свічку з ароматом фрикадельок.
Не пропустіть цікавинки!
Підписуйтесь на наші канали та читайте новини у зручному форматі!